کد خبر 294711
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲

حکم دبیری مرضیه برومند برای پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک از سوی حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی صادر شد.

گروه فرهنگی مشرق - مرضیه برومند به دبیری جشنواره نمایش عروسکی منصوب شد. در متن حکم برومند آمده است: سرکارخانم مرضیه‌السادات برومند یزدی، نمایش عروسکی، رؤیاپرداز پاکی‌ها و صمیمیت‌های زندگی و با پیشینه و دیرینه گران‌سنگ هنرمندان توانایش، شایسته توجهی درخور است. از این رو با امعان نظر به شایستگی و سوابق مستمرتان در حوزه نمایش عروسکی، شما را به عنوان «دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی» منصوب می‌نمایم.
 
امیدوارم با اتکا به تجربیات ارزنده‌تان در این حوزه در برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از خلاقیت‌های هنرمندان و بهره‌جویی از مشارکت اهالی نمایش عروسکی، موفق باشید و از این رهگذر شاهد برگزاری بایسته و سزاوار این رویداد هنر نمایش عروسکی باشیم.


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس