حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین (مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز) چهاشنبه شب در مصاحبه تلفنی با رادیو معارف، ضمن بررسی ابعاد اقتصاد لیبرالیستی، سخنان هفته گذشته رهبر معظم انقلاب را آغاز فصل جدیدی در گذر انقلاب اسلامی از پیچ تاریخی حاضر دانست.

گروه جنگ نرم مشرق- حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین (مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز) چهاشنبه شب در مصاحبه تلفنی با رادیو معارف، ضمن بررسی ابعاد اقتصاد لیبرالیستی، سخنان هفته گذشته رهبر معظم انقلاب را آغاز فصل جدیدی در گذر انقلاب اسلامی از پیچ تاریخی حاضر دانست.

حسن عباسی ضمن مقایسه و برقراری رابطه «این همانی» بین تحریم امروز و محاصره اقتصادی پیامبر اکرم (ص) در شعب ابیطالب و هم‌چنین بستن آب رود فرات به روی خاندان سیدالشهدا (ع)، مسئله فشار اقتصادی را مهمترین و راه‌کار همیشگی نظام سلطه برای فشار بر مسلمانان دانست.

این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به برنامه‌هایی که دشمنان اسلام و ایران، علی‌الخصوص آمریکا برای انقلاب اسلامی دارند، بر این سخن امام خامنه‌ای که اکنون دشمن با ما وارد جنگ اقتصادی شده است تاکید کرد و تهدیدات دشمن را براساس نیازهای داخلی ما تعریف کرد. وی هم‌چنین با توجه به لزوم مقاومت در برابر حملات دشمن استفاده از استراتژی «تهدید علیه تهدید» را هم لازم دانست.

رئیس اندیشکده یقین که تا کنون وجوه فراوانی از نظام سلطه و استکبار جهانی را برای دانشجویان و عموم مردم روشن ساخته است خاطر نشان کرد که اکنون با توجه به 57 تریلیون دلار بدهی نظام اقتصادی لیبرالیستی در جهان (در برابر 45 تریلیون دلار درآمد) نظام اقتصاد لیبرالیستی در حال فروپاشی است.

 

دانلود


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس