کد خبر 292579
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸

رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به 4 نهاد از آنها خواست از پخش هرگونه تبلیغات شهری با لوگوی جام جهانی بدون دریافت مجوز فدراسیون فوتبال خودداری کنند.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان با ارسال نامه ‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما، شهردار تهران، رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از آنها خواست تا از پخش هرگونه تبلیغات شهری با لوگوی جام جهانی بدون دریافت مجوز فدراسیون فوتبال خودداری کنند.

در متن نامه علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال به مسئولین سازمان‌های فوق آمده است: طبق قوانین و مقررات تجاری فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا، هر گونه استفاده از نام، نشان و لوگوی مسابقات رسمی فیفا، در انحصار آن سازمان جهانی بوده و از استفاده از آن بدون مجوز از منشا میسر نبوده و دارای تبعات قانونی است.

در ادامه نامه هم نوشته شده، اخیرا در برخی از تابلو‌های تبلیغاتی شهری یا رسانه‌های گروهی از اعزام گردشگرها به مسابقات جام جهانی استفاده می‌شود و انجام این تبلیغات بدون دستیابی به هر گونه نفع مادی و معنوی مطابق مقررات نبوده و نیازمند دستور توقف این نوع بهره برداری تجاری از نام تیم ملی فوتبال و جام جهانی است. پیش از پخش هر گونه تبلیغات در سطح شهر توسط موسسات گردشگری درباره اعزام به جام جهانی باید قبلا مجوزهای لازم را از فدراسیون فوتبال دریافت شده باشد تا پس از طی تشریفات قانونی ، تبلیغات در سطح شهر امکان پذیر باشد.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس