کد خبر 291171
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱

استاندار سیستان و بلوچستان گفت که دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان اولین سفر استانی خود در سال 93 را با دیدار مردم همیشه در صحنه این استان آغاز خواهد کرد.

به گزارش مشرق، ˈعلی اوسط هاشمیˈ در گفت وگویی در پاسخ به این سووال که مردم سیستان و بلوچستان چشم انتظار سفر رییس جمهوری به استان هستند، این سفر چه زمانی محقق می شود؟ افزود: مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان با شرکت گسترده و پرشور در انتخابات و رای نخست به دکتر روحانی علاقه مندی و حمایت قاطع خود از رییس جمهور منتخب ملت را به اثبات رساندند.

وی اظهار داشت: دولتمردان نیز در پاسخ به این محبت و علاقه مندی مردم توجه و عنایت ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان سفر معاون برنامه ریزی، معاون پارلمانی و معاون اول رییس جمهوری، شماری از وزرا و مسوولان رده بالای کشور به این استان در چند ماه گذشته را نشان دهنده علاقه مندی و توجه دولتمردان به مردم این منطقه عنوان کرد.

هاشمی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از ظرفیت ها و توانمندیهای فراوانی بویژه در حوزه های اقتصادی برخوردار است که دولت و مدیریت ارشد استان نیز به این مهم توجه ویژه ای دارند و رویکرد آینده نیز تقویت این بخش خواهد بود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده قرار است دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی از وزرای دولت نخستین سفر استانی سال 93 را به سیستان و بلوچستان داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم این استان برای دیدار رییس جمهور منتخب شان لحظه شماری می کنند و امیدواریم هر چه زودتر این خواسته مردم استان محقق شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    0 0
    محمود برگرد
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 0
    درودبرمرد مردمی نژاد احمدی نژاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس