کد خبر 290091
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴

با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای مقاومت اسلامی و مسئولین عالی رتبه حزب‌الله نمایشگاه آثار شهدای حزب‌الله در مدرسه المهدی(عج) لبنان افتتاح شد.

به گزارش مشرق، به مناسبت ششمین سالگرد شهادت حاج «عماد مغنیه» و برای تجلیل از فداکارهای دیگر شهدای مقاومت از جمله «سید عباس موسوی» دبیرکل پیشین حزب‌الله و شهید «راغب حرب» نمایشگاه آثار شهدای حزب‌الله با عنوان "ترنم شهادت" در مدرسه المهدی(عج) جنوب لبنان برگزار شد.

در این نمایشگاه «شیخ احمد مراد» مسئول روابط عمومی حزب‌الله در منطقه جنوب با تاکید بر ادامه ادامه راه مقاومت و جهاد؛ شهدای حزب‌الله را مایه مباهات و افتخار شیعیان لبنان دانست.

در این مراسم خانواده‌های شهيد ربيع فارس، شهيد محمود قبيسی، شهيد محمد نعيم، شهيد محمد خليل، شهيد سليمان خازم، شهيد علاء نمر جشی و شهيد علی الحاج علی حضور داشتند.

همچنین آثار و یادگاری‌های شهيد علی حيدر، شهيد علی جشی، شهيد حسن دايخ، شهيد حسن دعبول، شهيد ياسين صبرا،  شهيد حسن ناصر الدين،  شهيد حسن فقيه و شهيد صلاح يوسف که در سه منطقه جوبا، الشهابیه و سلعا سوریه به شهادت رسیدند در این نمایشگاه به معرض دید علاقمندان به مقاومت اسلامی گذاشته شده است.

علاوه بر این از شهيد شيخ راغب حرب شیخ الشهدای حزب‌الله و سيد هادی نصرالله فرزند سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله آثاری به نمایش درآمده است.

در پایان نیز هفت اصله نهال به نام هفت شهید حزب‌الله توسط پدر و مادر شهدا و یا بستگان آنها در مدرسه المهدی(عج) کاشته شد.

{$sepehr_album_10172}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس