کد خبر 289386
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جامعه نیازمند افراد با بصیرتی است که پرچم انقلاب را سرافراز نگه‌داشته و مردم را با خود همراه سازند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در ششمین یادواره شهدای گردان 155 لشگر 132 انصار الحسین(ع) که در مسجد دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، با بیان این‌که «امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و در اوج تهدید نیز هستیم» اظهار کرد: با چه رویه ای می‌توان در مقابل کفر و دشمن ایستادگی کرد، می‌توان از عزت مردم که در چند سال گذشته با خون دل و پایمردی به دست آمده گذشت و سر تعظیم در مقابل دشمن فرود آورد؟ جواب منفی است.

وی با اشاره به این‌که «هم ‌کنون در دوره جهاد اکبر قرار داریم» افزود: امروز بیشتر از هر زمانی به بصیرت و معرفت نیاز داریم و هر آن‌که در این مسیر حرکت کرد سربلند خواهد شد.

وی با بیان این‌که «در دوره جهاد اکبر شناسایی دو گروه حق و باطل از یکدیگر دشوار است»، خاطرنشان کرد: اهل حق دارای ویژگی‌هایی از جمله بصیرت، ایثار، فداکاری، مقاومت و قیام هستند و این روشی است که امام(ره) به یادگار گذاشت.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: این دوره عناصری نیاز دارد که با بصیرت پرچم انقلاب را در جامعه سرافراز نگه داشته و مردم را با خود همراه سازند.

وی درباره نفاق در جامعه نیز گفت: خطرناک‌ترین منافقان کسانی هستند که سابقه طولانی انقلابی‌گری داشته‌اند، اما امروز از تمامی داشته‌های خود دست برداشته‌اند و حاضر نیستند این مساله را به مردم اعلام کنند، آن‌ها نمی‌خواهند تابلوی انقلابی بودن خود را بر زمین بگذارند.

زاکانی با هشدار به مردم گفت: کشور از طریق مسائل خارجی تهدید نمی‌شود، امروز شاهد مسائلی درونی هستیم که خطرناک است. امروز در جنگ نابرابری هستیم اما کفه ترازوی آن به علت در نظر گرفتن خدا به سمت ایران سنگینی می‌کند.

وی با بیان این‌که «در حال حاضر یکی از عرصه های سخت انقلاب را پشت سر می‌گذاریم»، گفت: برای عبور از این مسیر نیازمند ایستادگی، مقاومت و همدلی هستیم، باید ید واحده باشیم و اجازه ندهیم شکاف و نفاق در جامعه رسوخ کند. باید مسیر ولی فقیه را سرلوحه قرار داده و به پیش برویم چراکه مابقی راه‌ها سرابی بیش نیست و جامعه را به ورطه نابودی می کشاند.

وی با بیان اینکه اگر کسی در خط ولایت و اسلام باشد به وی عشق می ورزیم و پیوستگی داریم، اضافه کرد: امروز نیازمند این هستیم که با عزت پرچم جمهوری اسلامی را سرافراز نگه داریم در غیر این صورت شاهد آسیب به ایران و اسلام خواهیم بود.

نماینده مردم تهران هم‌چنین با بیان این‌که «شهدا قیمت و ارزش بالایی دارند» اظهار کرد: امروز در این یادواره شهدا آمده‌ایم تا ضمن بازخوانی این اسوه‌ها، چراغ هدایت را در جامعه برای نسل آینده به یادگار بگذاریم.

وی تصریح کرد: گمنامی گوهری ناب در بین شهدای انقلاب بود، آن‌ها اهل شهرت نبودند و برای رسیدن به شهرت از هر کسی عبور نمی‌کردند، این فرهنگ گمشده امروز جامعه ماست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس