کد خبر 288701
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از قانع نشدن یکی از طراحان سوال از وزیر اقتصاد خبر داد و گفت: سوالات نمایندگان از وزیر اقتصاد به صحن علنی ارجاع خواهد شد.

به گزارش مشرق، سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طبق دستور، وزیر امور اقتصاد و دارایی آقای طیب‌نیا برای پاسخگویی به سوال سه تن از نمایندگان در جلسه کمیسیون حاضر شد.

موسوی لارگانی ادامه داد: سوالات آقای قاضی‌پور از وزیر اقتصاد در مورد عدم اجرای یکی از مواد قانون برنامه پنجم توسعه درخصوص استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و همچنین شیوع بورس بازی در بازار کالا که منجر به افزایش قیمت‌ها می‌شود، بود و قرار شد وزیر طی 15 روز گزارشی در این خصوص تهیه و در اختیار آقای قاضی‌پور بگذارد تا وی قانع شدن یا نشدنش از توضیحات وزیر را اعلام کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی در مورد سوالات دیگر نمایندگان گفت: خانم بهمنی از وزیر در مورد علت عدم همکاری بانک‌ها با شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌ها توضیح خواستند که توضیحات وزیر از طرف ایشان قانع کننده ارزیابی شد.

موسوی لارگانی در مورد سوالات آصفری از وزیر اقتصاد گفت: آقای آصفری خواهان توضیح وزیر در مورد علت عدم نظارت بر میزان سود پرداختی توسط بانک‌ ملی ایران و همچنین نحوه پرداخت وام ازدواج بود که این نماینده از توضیحات وزیر قانع نشد و سوالات وی برای بررسی به صحن مجلس ارجاع خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس