آلمانی‌ها پیشگام جداسازی زیرساخت‌های اینترنتی خود از آمریکا هستند و قصد دارند ترافیک اینترنت و شبکه ایمیل خود را از دسترس آمریکا خارج سازند لذا به فرانسوی‌ها پیشنهاد داده‌اند که با مشارکت یکدیگر، شبکه زیرساخت ارتباطاتی بومی برای شهروندان خود ایجاد کنند تا اطلاعات آنها را از تیررس جاسوسی‌های آمریکا دور سازند.

گروه جنگ نرم مشرق- جاسوسی‌های آژانس امنیت ملی آمریکا از محتوای اینترنتی شهروندان اروپایی، آلمان و فرانسه را به فکر ایجاد زیرساخت مجزایی برای محتوای اینترنتی شهروندان خود انداخته است.

آلمانی‌ها پیشگام جداسازی زیرساخت‌های اینترنتی خود از آمریکا هستند و قصد دارند ترافیک اینترنت و شبکه ایمیل خود را از دسترس آمریکا خارج سازند. در همین راستا آلمان به فرانسه پیشنهاد داده با مشارکت یکدیگر، شبکه زیرساخت ارتباطاتی بومی برای شهروندان خود ایجاد کنند تا اطلاعات آنها را از تیررس جاسوسی‌های آمریکا دور سازند.

فرانسه و آلمان به دنبال جداسازی فضای اینترنت از آمریکا هستند // در حال ویرایش

به گزارش رویترز، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان قصد دارد ایده ساخت شبکه زیرساخت اینترنت را در سفر روزهای آینده خود به فرانسه، با فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه مطرح کند.

مرکل گفته که اروپایی‌ها باید شبکه زیرساخت اینترنتی در داخل خاک اروپا ایجاد کنند تا آمریکا نتواند به محتوای آن دست پیدا کند.

برزیل نیز پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد زیرساخت اینترنتی بومی ایجاد کند تا محتوای اینترنت شهروندان خود را از دسترس آمریکا خارج سازد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    0 0
    نگاه کن تو رو خدا ، چه قدر به اینترنت و رسانه های جمعی بها میدن ما از دم همه صفحه ها رو بی خود فیلتر می کنیم بعد خودمون فیلتر شکن میفروشیم !!!
  • سید جان ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    0 0
    ممنون از مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس