کد خبر 287848
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: با حوزه معاونت آموزش ابتدایی و متوسطه هماهنگ کردیم تا در پیک‌های نوروزی دانش‌آموزی، مطالب تربیتی ـ اخلاقی، حدیث و قرآن را در قالب بازی، جدول و نقاشی قرار دهند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، در خصوص برنامه‌های نوروزی معاونت پرورشی و فرهنگی اظهار داشت: در ایام نوروز تعدادی برنامه‌ مستقیم و غیرمستقیم پیش‌بینی کردیم که از جمله برنامه‌های مستقیم در ایام نوروز، جهت‌دهی به کاروان راهیان نور در بخش دانش‌آموزی و فرهنگیان است و با همکاری که با بسیج داریم در قالب بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اردوگاه‌ها در سطح کشور شامل اردوگاه ملی، استانی و منطقه‌ای را تجهیز و آماده‌سازی کردیم و در اختیار ستادهای اسکان است تا بتوانیم از دانش‌آموزان و فرهنگیان پذیرایی کنیم.

کفاش افزود: با حوزه معاونت آموزش ابتدایی و متوسطه هماهنگ کردیم تا در پیک‌های نوروزی دانش‌آموزی، مطالب تربیتی ـ اخلاقی، حدیث و قرآن را در قالب بازی، جدول و نقاشی قرار دهند و شکل پیک‌های نوروزی یک حالت تربیتی ـ آموزشی داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به ایام فاطمیه در نوروز اشاره کرد و گفت: ایام نوروز امسال مصادف با ایام فاطمیه است و با توجه به اهمیتی که برای اهل بیت(ع) به خصوص حضرت فاطمه زهرا(س) قائل هستیم، در این رابطه دستورالعملی را صادر خواهیم کرد و گرچه مدارس، تعطیل است اما از نظر آماده‌سازی مدارس باید متناسب با ایام فاطمیه باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس