کد خبر 287801
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۳

دبیر شورای عالی بیمه از برگزاری جلسه این شورا طی هفته آینده خبر داد و در مورد دستورات این جلسه اظهار کرد: به دلیل اهمیت تعرفه بخش دولتی در جلسه آینده شورای عالی بیمه تنها تعیین تعرفه و سرانه بخش دولتی در دستور کار خواهد بود.

به گزارش مشرق، محمدباقر هوشنگی در پاسخ به اینکه بنا بر اخبار قبلی قرار بود تعرفه بخش دولتی و خصوصی تا پیش از پایان سال ابلاغ شود، گفت: به دلیل اهمیت تعیین تعرفه بخش دولتی در جلسه آینده مهمترین دستور جلسه تعیین تعرفه بخش دولتی خواهد بود و بیشترین رشد تعرفه این بخش به "هتلینگ دولتی" اختصاص می‌یابد.

وی افزود: برای تعیین تعرفه بخش خصوصی نیز پس از جلسه هفته آینده یک جلسه دیگر برگزار خواهد شد تا طبق گفته‌های وزرای رفاه و بهداشت ابلاغ تعرفه‌های بخش دولتی و خصوصی تا پیش از پایان سال انجام شود.

به گفته مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به دلیل احتمال همراهی وزرای رفاه و بهداشت در سفر ریاست جمهوری، جلسه شورای عالی بیمه دوشنبه یا چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

دبیر شورای عالی بیمه در مورد چگونگی رشد تعرفه درمان بخشهای دولتی و خصوصی بیان کرد: رشد تعرفه‌ بر اساس منابع صندوق‌های بیمه‌گر، کیفیت خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان و تورم موجود در جامعه تعیین می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس