کد خبر 286726
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶

به گفته «محمد الفاتح» سخنگوی سابق ارتش آزاد سوریه، «عبدالاله البشیر» که فرزند خود را در درگیری‌های بین ارتش سوریه و ارتش آزاد از دست داده تا کنون از خاک سوریه خارج نشده است.

به گزارش مشرق، شورای نظامی گروه موسوم به "ارتش آزاد" در شورای عالی نظامی در جلسه 16 فوریه 2014 تصمیم گرفت «سلیم ادریس» را از ریاست ستاد برکنار و «عبدالاله البشیر النعیمی» را به عنوان جایگزین تعیین کند.

النعیمی در سال 2012 از ارتش سوریه جدا شد و از همان تاریخ شروع به تأسیس ارتش آزاد سوریه در استان القنیطره کرد. استان القنیطره در نزدیکی مرز سوریه و اسرائیل قرار دارد.

وی از شخصیت‌های بارز قبیله النعیمی است که یکی از بزرگترین قبایل سوریه به شمار می‌رود.

فرمانده جدید ارتش آزاد در بدست گرفتن قسمت زیادی از استان القنیطره توسط ارتش آزاد نقش بسزایی داشت. همچنین النعیمی در استان درعا نیز جنگجویان آن منطقه را کمک کرده که بین استان القنیطره و درعا یک گذرگاه برای کمک‌رسانی باز کنند.

به گفته «محمد الفاتح» سخنگوی سابق ارتش آزاد سوریه، عبدالاله البشیر که فرزند خود را در درگیری‌های بین ارتش سوریه و ارتش آزاد از دست داده تا کنون از خاک سوریه خارج نشده است.

صفحات شبکه‌های اجتماعی نیز درباره النعیمی می‌گویند که سرکرده جدید ارتش آزاد از رسانه‌ها دوری می‌کند و دارای قابلیت‌های نظامی خیلی خوبی است.

عبدالاله البشیر النعیمی از محبوبیت بالایی نزد افراد و فرماندهان دیگر ارتش آزاد برخوردار است.

{$sepehr_album_9765}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آرش ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    0 0
    انتخاب چنین فرمانده بی نام نشانی 2 حالت داره: 1. قراره راحت تر ارتش آزاد حذف بشه از سوریه 2. قراره راحت تر فرمانده جدیدی جایگزین «بشیر» بشه
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    0 0
    خدایا اگه قابل هدایتن هدایت کن. درود برجبهه مقاومت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس