کد خبر 285830
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۱

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از واریز اعتبار لازم برای برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی خبر داد.

به گزارش مشرق، به دنبال برگزاری جلسات مشترک میان مسوولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و پس از برگزاری نشست های ستاد حمایت از تیم ملی به ریاست نصرالله سجادی برای شرکت در جام جهانی برزیل، وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال کمک مالی کرد.

در این جلسات مدیران فدراسیون فوتبال بارها درباره مشکلات مالی اش با متولیان ورزش به گفت و گو پرداخته بودند، حتی در مقطعی کارلوس کی روش اعلام کرده بود که به دلیل مشکلات مالی اردوی آفریقای جنوبی لغو شده است که مسوولان وزارت ورزش و جوانان در راستای حمایت از تیم ملی و برنامه های سرمربی پرتغالی اش شرایط را برای برپایی اردوی آفریقای جنوبی فراهم کردند.

معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر تاکید کرد: تیم ملی برای شرکت در اردوی آفریقای جنوبی مشکل مالی نخواهد داشت.

او اضافه کرد: دو هفته آینده تخصیص دیگری برای فدراسیون های ورزشی خواهیم داشت و مبلغ قابل توجهی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می دهیم تا تیم ملی محدودیتی در اعزام به نخستین اردوی تدارکاتی برای جام جهانی نداشته باشد.

همانطور که وزیر ورزش در جلسه با کی روش قول داده بود که از تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی حمایت کند، وزارتخانه در گام نخست به وعده اش عمل کرد و قرار است تا جام جهانی مشکلات مالی را از پیش پای تیم ملی بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس