کد خبر 285281
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳

مردم بحرین امروز در 14 فوریه برابر با سومین سالگرد انقلاب خود بار دیگر به خیابانها می آیند تا بر لزوم برقراری آزادی و عدالت و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان تاکید کنند.

به گزارش مشرق، احزاب و جمعیت های مخالف بحرینی از مردم خواسته اند امروز در تظاهرات میدان اللولوه در شهر منامه شرکت کرده واز خرید و مراجعه به وزارتخانه ها در این روز خودداری کنند.

نیروهای امنیتی بحرین نیز برای چندمین بار با نصب موانع سیمانی و سیم های خاردار در مناطق مختلف، درآستانه فرارسیدن سومین سالروز انقلاب، مناطق مسکونی مخالفان را محاصره کردند.

این برنامه ادامه همان سیاستهای رژیم از سال 2011 در چارچوب مجازات گروهی و تلاش برای سرکوب اعتراضهایی است که چهار سال بدون وقفه ادامه دارد.

نصب موانع، حرکت عبور و مرور در مناطق و همچنین ورود و خروج اهالی به مناطق مسکونی را با مشکل مواجه کرده است.

دیروز نیز مردم در مناطق مختلف بحرین تظاهرات گسترده ای برگزار کردند که رژیم بحرین درتلاش برای سرکوب آن با استفاده از گازهای اشک آور و خفه کننده و شلیک گلوله های ساچمه ای برآمد.

تظاهرات کنندگان مسالمت جو در اشاره به حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین فریاد سرنگون باد حمد سر دادند.

دیروز همچنین در راستای برنامه نافرمانی مدنی و اعتصاب عمومی معترضان، فروشگاه‌ها بسته و فعالیت‌های تجاری متوقف شده بود.

جنبش یاران 14 فوریه بحرین از مردم خواسته است که از روز 14 فوریه به مدت سه روز دست به نافرمانی مدنی و اعتصاب عمومی بزنند.

ملت بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی تاکنون شاهد اعتراضات مسالمت آمیز مردمی برای دستیابی به‌ آزادی، عدالت و نظامی منتخب است که با سرکوبگری ر‍ژیم بحرین روبرو شده است.‬
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس