کد خبر 282697
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷

ارتش آزاد٬ از هلاکت فرمانده و موسس لشکرهای "الشهید ابوعمار"٬ "فجر الاسلام"٬ "صقور الشام" خبر داد.

به گزارش مشرق، پایگاه‎های اطلاع رسانی منتسب به ارتش آزاد سوریه با صدور بیانیه‎ای از هلاکت یکی از فرماندهان ارشد خود به نام «محمد الدیک» خبر دادند.

«محمد الدیک» از اهالی شهر "کفرومه" واقع در استان حلب بود که برای انجام اقدامات علیه دولت «بشار اسد» رییس جمهور سوریه٬ به ارتش آزاد این کشور پیوست.

هلاکت این عضو برجسته ارتش آزاد موجب تضعیف روحیه این گروه معارض شد. چراکه وی فرماندهی و تاسیس لشکرهایی همچون "الشهید ابوعمار"٬ "فجر الاسلام"٬ "صقور الشام" و ... را در کارنامه تروریستی خود داشت.

ارتش آزاد در ادامه این بیانیه٬ گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) را مسوول هلاکت «محمد الدیک» اعلام کرد و مدعی شد که انتقام خون وی را خواهد گرفت.

هلاکت فرمانده ارشد
هلاکت فرمانده ارشد

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمدرضا ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    0 0
    خدا لعنتش کنه
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    0 0
    آره برو انتقام خونش رو از داعش بگیر. خدا هم انتقام خون اینهمه بیگناه رو که ارتش آزاد و داعش و بقیه سپاه شیطان ریختند رو بزودی خواهد گرفت
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    0 0
    فی الدرک الاسفل من النار
  • محسن ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    0 0
    لعنت ابدی خدای متعال و نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) نثار تمام دشمنان بشریت و سر سلسله آنان: آمریکا، رژیم حرامزاده اسرائیل و تروریست های وهابی، القاعده، سلفی، داعش، تکفیری، الشهید ابوعمار، فجر الاسلام٬ صقور الشام و دیگر جنود و جیوش شیطان که مع الاسف چشم بسته تابع مفتیان خبیث آل سعود هستند، حقیقتا و بدون شک اینان دشمنان خدا و رسول(ص) هستند و حمایت از اینها، حمایت از شیطان و آخرین ایستگاه این منافقان اسفل السافلین که بدترین جایگاه جهنم می باشد قرار گیرند و الی الابد معذب به عذاب الیم اند.
  • حامد رنجبر خنج ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 0
    کاش این تروریستها به جون هم میافتادن تا کار زودتر تموم میشد باید سیاست ریخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس