کد خبر 282008
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح‌طلبان از حضور تمامی نیروهای تحول‌خواه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استقبال می‌کنند و در ذیل نیروهای تحول‌خواه اصولگریان نیز حضور دارند.

به گزارش مشرق، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، به دیدار جبهه اصلاح‌طلبان با محمدرضا عارف که هفته گذشته صورت گرفت اشاره و اظهار کرد: در این دیدار جبهه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان حضور داشتند و مقرر شد دیدارها با آقای عارف دوره‌ای باشد.

وی قانون انتخابات، همگرایی میان جریان اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا، وضعیت نهادهای فرهنگی در دولت جدید و فضای انتصابات منطقه‌‌ای را از مباحث طرح و گفت‌وگو شده در دیدار با محمدرضا عارف عنوان کرد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تاکید کرد‌: جریان اصلاح‌طلبی برای حضور و بروز در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جدی است.

حق‌شناس در پاسخ به این پرسش که آیا در دیدار با آقای عارف در مورد سرلیستی وی نیز بحث شد یا خیر، گفت: خیر، در این خصوص هیچ صحبتی صورت نگرفت.

وی در مورد لیست مشترک اصلاح‌طلبان و کارگزاران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز،گفت:‌ کارگزاران زیرمجموعه‌آی از اصلاح‌طلبان محسوب می‌شوند و پیش‌بینی می‌شود همچون مابقی احزاب اصلاح‌طلب حضور داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: اصلاح‌طلبان از حضور تمام نیروهای تحول‌خواه در انتخابات مجلس استقبال می‌کند و در ذیل نیروهای تحول‌خواه می‌توانند اصولگرایان نیز باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس