کد خبر 281739
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳

رئیس مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی جاسک گفت: شتر رها شده در حاشیه جاده جاسک به میناب حادثه رانندگی آفرید که بر اثر آن یک نفرکشته و یک نفر زخمی شد.

 به گزارش مشرق، مهراب افغانزهی افزود: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک شتر در کیلومتر پنج محور جاسک – میناب رخ داد که جان راننده خودرو را گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در اثر این سانحه یک نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) جاسک منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت که در حال حاضر حال عمومی آن مطلوب است.

رییس اورژانس 115جاسک نیز اظهارکرد: تصادف شترها با خودروها به عنوان یکی از معضلات و حوادث تلخ برای مردم رقم می‌خورد که در نیمه اول سال‌جاری 23 مورد تصادف برخورد با شتر داشتیم.

افغانزهی افزود: دراین مدت شش تن کشته و 24 نفر زخمی شدند و خسارت زیادی هم به خودروها وارد شده است.

در شرق استان هرمزگان به علت شرایط کویری و جغرافیایی برخی از ساکنان روستاها از طریق پرورش شتر معیشت خود را می گذرانند، که بیشتر این شترها در بیابان‌ها رها شده و با حرکت در جاده حادثه آفرین شده‌اند. با وجود اعتراض مردم ومسئولان منطقه هنوز وضعیت شترهای رها شده در اطراف جاده میناب به جاسک ساماندهی نشده و هرچند وقت یکبار شاهد حوادث برخورد شترها با خودروها هستیم. شهرستان جاسک با 51هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس