مراسم ختم ناصر میناچی وزیر فرهنگ و گردشگری دولت بازرگان عصر امروز (سه شنبه) با حضور شخصیت‌های مختلف سیاسی و برخی وزرای کابینه بازرگان در حسینیه ارشاد تهران برگزار شد

 به گزارش مشرق، مراسم ختم ناصر میناچی وزیر فرهنگ و گردشگری دولت بازرگان عصر امروز (سه شنبه)در حسینه ارشاد تهران برگزار شد از حاشیه‌هایی به شرح زیر برخوردار بود.

* پیرمردی با حضور در این مراسم در حالی که حدود 90 سال سن داشت مدعی بود که معلم مرحوم میناچی است و از افرادی که در مراسم حضور داشتند درخواست می‌کرد که اعلامیه ترحیم شاگردش (میناچی) را به وی بدهند.

* احسان شریعتی فرزند علی شریعتی یکی از سخنرانان این مراسم بود که در بخشی از سخنان خود از حضار درخواست کرد که به احترام مرحوم میناچی بر روی پای خود بایستند و به افتخار ایشان کف بزند که حضار نیز به نشانه احترام این اقدام را انجام دادند.

* احسان شریعتی در پایان سخنانش از مسئولین امر به دلیل صدور مجوز برای برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

* محمد نوری‌زاد در پاسخ به خبرنگاری که از وی پرسید هدفت از سفرهای استانی چیست؟، گفت: هدف من این است که ببینم در این مملکت چه شده و بیشتر به چه صورت رسانه‌ها به ما دروغ می‌گویند. می‌خواستم که شخصا چهره‌ رویین استان‌ها را ببینم.

* نوری‌زاد در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که پرسید شما می‌گویید رسانه‌ها دروغ می‌گویند دلیل شما برای این ادعای چیست؟، پاسخ داد: ما در متنی از دروغ زندگی می‌کنیم.

 وی همچنین درباره پرونده قضائیش گفت: سپاه شاکی پرونده من است و منتظرم بیایند مرا از خیابان جمع کنند، نمی‌دانم زمان و شعبه دادگاهم کجاست ولی طی دو هفته گذشته برایم احضاریه آمده اما من نرفتم.

* خبرنگار دیگری از وی پرسید با توجه به روی کار آمدن دولت جدید نظرتان درباره عملکرد دولت چگونه است؟،‌گفت: اتفاق زیادی نمی‌افتد البته صورت برخی مسائل مرتب می‌شود و دزدی‌ها کمتر می‌شوندو نظم پیدا می‌کند اما اتفاق جدیدی نمی‌افتد. باطن قضیه وزارت اطلاعات است اما آنها اصلا آقای روحانی را نیز به آنجا راه نمی‌دهند. من شخصا 22 روز است هر روز آنجا قدم می‌زنم.

* نوری زاد در پاسخ سوالی دیگر که پرسیده شد آیا شما را به آنجا احضار کردند، گفت: خیر برای واخواهی حقوقم آنجا می‌روم.

 

در این مراسم برخی از اعضای دولت بازرگان، نظیر حسین شاه‌حسینی رئیس سازمان تربیت‌بدنی دولت بازرگان، احسان شریعتی فرزند علی‌شریعتی و افرادی همچون محمد علی ابطحی، اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران، جواد منصوری مورخ، سهیل محمودی شاعر، محمد جواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، علیرضا خامسیان به نمایندگی از محمد رضا عارف و محمد حسین شریف‌زادگان وزیر رفاه دولت خاتمی،لطف‌الله میثمی،محمد توسلی،محمد بسته نگار، محمد نوری‌زاد حضور داشتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مجتبی ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    0 0
    احسان شریعتی فرزند علی شریعتی یکی از سخنرانان این مراسم بود که در بخشی از سخنان خود از حضار درخواست کرد که به احترام مرحوم میناچی بر روی پای خود بایستند و به افتخار ایشان کف بزند که حضار نیز به نشانه احترام این اقدام را انجام دادند. به کجا می رویم...
  • صرفا جهت اطلاع ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    0 0
    سوال :چرا نوری زاد عوض شد؟ جواب: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس