کد خبر 280110
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه سپاه پاسداران 15 هزار راوی راهیان نور تربیت کرده، گفت: 20 هزار راوی نیز از سوی ارتش و جهاد تربیت و ساماندهی شده‌اند.

به گزارش مشرق، نادر ادیبی روایتگری را از جمله مهم‌ترین اقدامات راهیان نور در سال‌های اخیر دانست و اظهار کرد: مردمی که به مناطق عملیاتی می‌آیند اغلب به دنبال محتوا هستند.

وی با اشاره به تعامل بین نیروهای مسلح افزود: در حال حاضر آموزش راویان مسیر مطلوبی پیدا کرده است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه سپاه پاسداران 15 هزار راوی تربیت کرده است، تصریح کرد: 20 هزار راوی نیز از سوی ارتش و جهاد تربیت و ساماندهی شده‌اند.

وی بیان داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری روایتگری دفاع مقدس در ابعاد عاطفی، حماسی و معنوی اهمیت زیادی دارد بر این اساس تلاش شده که حوزه عقلی مدیریت جنگ نیز در روایت‌ها عنوان شود.

ادیبی افزود: آنچه از دیدگاه مردم و زائران طی سال‌های اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته شناخت سیره شهدا است که با تربیت راویان و آموزش آنها در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی یادآور شد: مهم‌ترین هدف ستاد مرکزی راهیان نور یکسان‌سازی در امور آموزش راوی‌ها است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه هیچ‌گاه نباید حوزه روایتگری دچار نوسانات شود، تأکید کرد: باید موضوعات روایتگری بر اساس نیازهای مختلف طراحی شود.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش راویان بر تعداد تکیه نداریم، گفت: در این زمینه بالا رفتن سطح کیفی آموزش‌ها اهمیت دارد.

ادیبی اضافه کرد: بر این اساس صدور کارت‌های روایتگری مخصوص راویان از تحریف اتفاقات دفاع مقدس جلوگیری می‌کند و موجب پکپارچگی میان روایت‌گران می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس