کد خبر 280094
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸

رییس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی این کمیته را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد مازنی در نشست خبری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها ساعت14پنجشنبه17بهمن همزمان در18هزار گلزار شهدای سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: با هدف تاکید بر وحدت بین مسلمین ستاد گرامیدشت دهه فجر برای ارج‌ نهادن به رشادت‌های برادران اهل سنت در دفاع مقدس دو مراسم نمادین در گلزار شهدای اهل سنت شهرهای سقز و ایرانشهر در استان های کردستان و سیستان و بلوچستان برگزار می کند.

رییس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به حضور اقلیت‌های دینی در دوران انقلاب و دفاع مقدس همچنین از برگزاری مراسم ویژه ای در گلزار شهدای ارامنه تهران خبر داد.

وی در بخش دیگری اضافه کرد: در راستای ارج نهادن به خدمات روستاییان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم مراسم ویژه ای در گلزار شهدای «شیخ شبان» استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری1879یادواره شهید مربوط به شهدای انقلاب، دانش‌آموز و دانشجو، حضور «فجرآفرینان» و «پیام‌آوران ایثار» به عنوان راویان انقلاب و دفاع مقدس در مدارس،‌ دانشگاه‌ها و مساجد را از دیگر برنامه های این کمیته به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برشمرد.

رییس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در قالب طرح سپاس، برپایی90نمایشگاه تجسمی و کتاب از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس