کد خبر 278869
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

سردار سالار آبنوش، بسیج را بزرگرین مانع دشمنان برای رسیدن به اهداف آنان دانست.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران، سردار آبنوش با تشریح برنامه های دهه فجر ابراز کرد: برنامه‌های متنوع بصیرتی و معرفتی برای بسیجیان در نظر گرفته شده که در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.

وی گفت: نهاد مقدس بسیج همواره با قدرت و اقتدار در کنار ولایت بوده و در راستای رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کند.

سردار آبنوش با بیان اینکه بسیج پیشتاز حماسه و خدمت است، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا، مانور فرهنگی زنان، همایش حجاب برتر، همایش نخبگان استان، جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های بسیج، جشنواره‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری از جمله برنامه‌هایی است که برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهار کرد: امروز بسیجیان با داشتن بصیرت و بهره‌‌گیری از تعالیم انبیای الهی و گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی ماندگار است، افزود: خلوص، صفای دل، اعتقاد قلبی به ولایت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب شده که بسیج به عنوان یک نهاد مقدس و مردمی ماندگار شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه هم‌افزایی؛ زمینه‌ساز توسعه و گسترش تفکر بسیجی است، خاطرنشان کرد:‌ حرکت در راستای کمک به اعتلای نظام، سازمان‌ها و مدیریت؛ یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: بسیج نقش مهمی در افشای نقشه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا می‌کند به گونه‌ای که دشمنان نظام، بسیج را بزرگ‌ترین مانع در راه رسیدن به اهداف شوم خود احساس می‌کنند.

سردار آبنوش تصریح کرد: دشمنان برای خدشه‌دار کردن چهره بسیج از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ریش حنایی ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    0 0
    فعلا که انرژی هسته ای را دارد لو لو مبرد.ای بسیج ای افتخار ایران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس