فیلم سینمایی « من و زیبا » به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی ، جمعه 20 دی ماه ساعت 14:50از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

گروه فرهنگی مشرق- فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن « روز سرنوشت 1 و 2»، « من و زیبا»، « عملیات جنگل» ، «من قهرمان نیستم»، « یه گناه کوچولو»، « برادر کوچک» ،« مزرعه کودکی» ،« رفیق بد » ،« رییس بزرگ »، « نجوا » ، « اسب»، « ماهی کوچولوها دعا می خوانند»، « شکست ناپذیر»، « حس ششم» ، « پرتقال و عسل» ، «افسانه اسپایدرویک»، « پوریانا » ، « طوفان » ،« شعله در باد » ، « گام آخر » ، « چارگاه»، «کمی دورتر» ، « یوکی»، « میمون های فضایی 2» پنج شنبه و جمعه 19 و 20 دی ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

*** شبکه یک سیما

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، فیلم سینمایی «روز سرنوشت» پنجشنبه 19دی ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود .

قسمت دوم فیلم سینمایی «روز سرنوشت» جمعه 20 دی ساعت 22 پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی « من و زیبا » به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی ، جمعه 20 دی ماه ساعت 14:50از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است همسر موسی در اثر درد زایمان جان می‌سپارد و شوهرش وقتی به متوجه می‌شود که کار از کار گذشته....

پرویز پرستویی، شهاب حسینی، صادق صفایی ، پرویز سیرتی ، نیکی نصیریان در فیلم « من و زیبا » ساخته سال ۱۳۹۰بازی کرده اند .

*** شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «عملیات جنگل » به کارگردانی راجر کلومبل پنج شنبه 19 دی ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده :دن به عنوان نماینده و پیمانکار یک شرکت عمرانی، به همراه خانواده اش از شیکاگو وارد شهر کوچک و سر سبز راکی اسپرینگز می شود تا ظاهراً فعالیت هایی در جهت محافظت از محیط زیست انجام دهد، ولی در واقع لایمن رئیس او قصد توسعه و گسترش شهرک سازی مدرن در آنجا را دارد و این موضوع از سوی خانوادة دَن مورد اعتراض قرار می گیرد و ...

برندر فریزر. ریکی گارسیا در فیلم سینمایی «عملیات جنگل » بازی کرده اند .

فیلم داستانی «من قهرمان نیستم » به کارگردانی محسن توکلی ، پنج شنبه 19 دی ماه ساعت 14:30از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : در یکی از روستاها، پسرکی توانسته گلۀ گوسفندان را از چنگال گرگ نجات دهد. این موضوع باعث شده اسم پسر به عنوان یک قهرمان در روزنامه های شهرستان چاپ شود. وله ولهای در بین بچه های روستا افتاده تا با انجام یک عمل قهرمانانه اسمشان در روزنامۀ شهرستان به چاپ برسد. همزمان با این موضوع پیدا شدنِ پیکرِ نیمه جانِ یکی از اهالی در کنار چاله ای کنده شده، شایعۀ بودن گنج در روستا را در بین اهالی به وجود آورده است. حسن قهرمان اصلی قصه که کودکی بیش نیست، برای قهرمان شدن دست به کارهای مختلفی می زند.

امیررضا محمدی، محمدعلی میلانلو، سجاد هنرمند، حسین عامل قناد در فیلم داستانی «من قهرمان نیستم » به تهیه کنندگی مجید مظفری ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی « یه گناه کوچولو » به کارگردانی حسین قناعت ، پنج شنبه 19 دی ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم با بازی فرهاد بشارتی، فرشته سرابندی، جلیل فرجاد، آتش تقی‌پور و علی تقوازاده از این قرار است که :شاهین نوجوانی است که تازه دیپلم گرفته و با سه نفر هم سن و سال خود در انتظارند تا پیش دانشگاهی را بگذرانند و آینده را رقم بزنند. شاهین با دختر دائی خود نامزد است. شاهین در پی دعوا با پسر همسایه و از سر عصانیت، سرقتی انجام می دهد و دستگیر می شود که برای او سوء سابقه درست می شود، بعد از آن در ماجرای دزدی دیگر دستگیر می شود ولی بعد از آزادی مجبور به ترک شهر و دیارش می شود. در تهران به دام مواد فروشی می افتد و زندانی می شود. یکسال بعد آزاد می شود در حالیکه شاهد عروسی نامزدش و سکته پدرش می باشد.

فیلم سینمایی «برادر کوچک» به کارگردانی شینگ بو کونگ، جمعه 20 دی ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان از این قرار است که : جَنگ هانی پسر نه ساله بسیار حسود و خودخواهی است که با برادر دوازده ساله‌اش هان همیشه مشکل دارد اما با بیماری برادرش متوجه می‌شود بهتر است کینه‌ها را کنار بگذارد. این در حالی است که هان دچار بیماری سرطان شده است .

چونگ اوک بائه، جین هو چوی، ئی دا جئون در فیلمسینمایی « برادر کوچک» بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی « مزرعه کودکی» به کارگردانی سید مهدی برقعی و تهیه کنندگی عباس رافعی ، جمعه 20 دی ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی جمشید جهانزاده، سولماز غنی، سعید فرجی، پارسا قره خانلو درباره داستان پسر نوجوانی است که به واسطه مشکلاتی مجبور می شود مدتی نزد اقوامش در شمال زندگی کند. این سفر پسر نوجوان را با رازهای جدیدی از طبیعت و محیط زیست آشنا می سازد.

فیلم سینمایی «رفیق بد» به کارگردانیعباس احمدی مطلق ، جمعه 20 دی ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است :جواهر زنی روستاییست که چهل و هشت سال از زندگیش را سپری کرده است و اکنون گذشته را به یاد می آورد. جواهر فرزند ارشد یک خانواده هفت نفریست و در دوران بلوغ به سر می برد، اما به ناگهان در کوران حادثه ای قرار می گیرد و پدر و مادر او از دنیا می روند. با این اتفاق بار زندگی دو خواهر و دو برادرش را یک تنه به دوش می گیرد و اینک سالهاست که از آن ماجرا گذشته است و چهار خواهر و برادر او هر کدام در شغل و حرفه خود سرآمد هستند، هرچند قسمت جواهر در این میان به همان چند کلاس سواد دوره نوجوانیش ختم شده اما او موفقیت خانواده اش را پیروزی خود می داند.

در فیلم سینمایی «رفیق بد» به تهیه کنندگی مجید مدرسی، حمید مدرسی ایفای نقش کرده اند.

*** شبکه سه سیما

فیلم سینمایی « رییس بزرگ » با بازی بروس لی- نورا می آوو ، پنجشنبه 19 دی ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چن چن در یک کارخانه یخ سازی مشغول کار می شود. دو تن از دوستانش در حین کار متوجه می شوند که در داخل قالب های یخ مواد مخدر جاسازی شده است. روز بعد از آن دو ناپدید می شوند. چن چن در جستجوی او در می یابد که کارفرمایش قاچاقچی است. او با افراد رئیس درگیر می شود و انها را از میان بر می دارد.

فیلم تلویزیونی « نجوا » به کارگردانی حامد کلاهداری ، پنجشنبه 19 دی ماه ساعت 15:30از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم به تهیه کنندگی امیر سمواتی آمده است: از خانه‌ای صوت قرآن به گوش می‌رسد ولی هرکس می‌خواهد خانه را بفروشد دچار دو دلی می‌شود و معامله را فسخ می‌کند. پس از پرس و جو فراوان مشخص می‌شود خانه را قاری قرآن وقف کرده و خود او به دست وکیلش که قصد تصاحب منزل را دارد کشته شده است و خانه براساس وقف نامه به آموزشگاه قرآن تبدیل می شود.

کاوه سماک باشی، حسین خانی بیگ، لیلا بوشهری در فیلم تلویزیونی« نجوا » بازی کرده اند .

فیلم تلویزیونی « اسب» به کارگردانی بابک محمدی، جمعه 20 دی ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم درباره مردی است که اسب سفید گروه تعزیه را که پیر شده خریداری می کند، تا آن را به یکی از دوستانش بدهد، ولی زمانی که به خانه دوستش جهت تحویل دادن اسب می رود. او را پیدا نمی کند و در راه بازگشت به شکل عجیبی دچار حادثه ای می شود و اسب فرار می کند. در ادامه پسر جوانی که با همسرش در جاده تصادف کرده و دچار بیماری روحی - روانی شده است ، اسب را در پشت منزل مادرش پیدا می کند و همین اسب باعث ایجاد تحولی روحی و بازیابی سلامت روحی و جسمی او می شود.

رضا کیانیان، افسر اسدی و مریم سعادت در فیلم تلویزیونی « اسب» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی « ماهی کوچولوها دعا می خوانند » به کارگردانی جمعه 20 دی ماه ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش می شود .

فیلم با نقش آفرینی سیاوش طهمورث ، مریم امیرجلالی ، روشنک عجمیان داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که با بیماری لاعلاج دخترشان مواجه می‌شوند و مرد خانواده با وسوسه درمان دخترش حاضر به معامله بر سر باورهایش می‌شود.

فیلم سینمایی « شکست ناپذیر » به کارگردانی جی یونگ جیونگ جمعه 20 دی ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده است : جون پارک وکیلی رو به ورشکستگی است که مدت هاست نتوانسته پرونده ای را با موفقیت پشت سر بگذارد. دفتر وکالتش رو به تعطیلی و خانواده اش در آستانه فروپاشی است. اما اتفاقی زندگی حرفه ای او را زیرو رو می کند. او وکالت یک وکیل به نام کیونگ هو کیم را به عهده می گیرد. کیم قبل از این در یک دادگاه حمایت از حقوق کارگران وکیل پرونده بوده و قاضی بانگ جو پارک بر خلاف قوانین علیه حقوق کارگران حکم داده است. کیم نیز که به شدت از قاضی پارک عصبانی شده به سراغ او رفته و با یک کمان ویژه شکار او را تهدید کرده است.

سانگ کی آهن- وون سانگ پارک- یونگ هی نا در فیلم سینمایی « شکست ناپذیر » محصول سال 2011 کره جنوبی بازی کرده اند.

*** شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی « حس ششم» به کارگردانیام نایت شیامالان جمعه 20 دی ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی بروس ویلیس، الیویا ویلیامز، تونی کولت، هیلی جوئل ازمنت آمده است : فیلادلفیا مالکوم کرو ویلیس، دکتر روانشناس، در شبی که آخرین تقدیرنامه‌اش را دریافت کرده، در خانه‌اش مورد تهدید یکی از بیمارانش قرار می‌گیرد که از شیوه مداوایش شکایت دارد. بیمار پس از آن که کرو را هدف گلوله قرار می‌دهد....

فیلم سینمایی « پرتقال و عسل » به کارگردانیایمانوئل یوریب ، جمعه 20 دی ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید : در بحبوحه جنگ داخلی اسپانیا، انریکه دوران سربازی اش را در دفتر قاضی سنگدلی آغاز می کند. او علی رغم طرفداری اش از جمهوری خواهان، مجبور است با قاضی که از ملی گرایان بوده که یک یک جمهوری خواهان را به اعدام محکوم می نماید؛ همکاری کند. اما در نهایت او را از بین می برد و فعالیت خود را جدیت می بخشد.

ایبان گراکی و بلانکا سوارز در فیلم سینمایی « پرتقال و عسل » محصول 2012 کرواسی بازی کرده اند.

*** شبکه تهران سیما

فیلم سینمایی « افسانه اسپایدرویک» با بازی فردی هایمور، ماری لوئیس پارکر، نیک نولتی، سارا بولگر ، پنجشنبه 19 دی ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: خانواده ای شامل: هلن، سایمون، جارد و ملوری مجبور می شوند به خاطر عدم امکان مالی زندگی در شهر، پس از جدا شدن هلن از شوهرش، به خانه جنگلی اجدادشان بروند. جارد یک روز درحال گشت وگذار در خانه، متوجه کتابی می شود که متعلق به دایی بزرگشان آرتور اسپایدرویک است. اخطاری وجود دارد که مطالب کتاب خوانده نشود چون در این صورت شخصی که آنها را خوانده دچار دردسرهای عجیبی خواهد شد، اما جارد به این موضوع اعتنایی نمی کند و ناگهان خانواده در رخدادهای بسیار عجیبی درگیر می شود.

فیلم سینمایی «پولی آنا » به کارگردانیسارا هاردینگ جمعه 20 دی ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می شود.

فیلم سینمایی «پولی آنا » درباره دختربچه شیرین و خوش صحبتی است که برای زندگی نزد خاله اش در دهکده ای زیبا می آید. خاله که زنی مقرراتی و خشن است، کم کم تحت تاثیر خواهرزاده اش پولی آنا دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا می کند. پولی آنا تمام اهالی دهکده را تحت تاثیر خوش بینی و شادی خود قرار می دهد و کم کم به دختر محبوب همه تبدیل می شود. پیرمردی که از خواستگاران سابق خاله بوده نیز تحت تاثیر اخلاق پولی آنا قرار گرفته و دوباره به خواستگاری می آید.

فیلم سینمایی « طوفان » به کارگردانیهانس کریستین شمید ، جمعه 20 دی ماه ساعت 13:30از شبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که : مردی به نام دوریچ گوران در سفر تفریحی ، خانواده اش توسط پلیس دستگیر می شود. او به جرم جنایت جنگی در جنگ بوسنی که بین سال های 1992 تا 1995 اتفاق افتاد دستگیر شده است. شاهدی که به این امر اذعان داشته مردی است ، به نام آلن حیدرویچ که بوسنیایی و مسلمان است. آلن حیدرویچ شهادت داده است که دیده است ژنرال دوریچ گوران چگونه دستور قتل مردان یک روستای بوسنیایی و شکنجه و هتک حرمت زنان آن را داده است. اما در دادگاهی که به این منظور تشکیل می شود و دادستانی آن بر عهده زنی به نام هنامینارد است، معلوم می شود که آلن شاهد عینی صحنه نبوده است و ...

کری فاکس، آنا ماریا مارنیکا، استفان دایلنس در فیلم سینمایی « طوفان » بازی کرده اند.

*** شبکه شما

فیلم تلویزیونی « شعله در باد » به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهادمهرانفرپنجشنبه 19 دی ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود .

در این فیلم با بازی سحرعقیلی، مریم دلخواسته، مصطفی تقوی، سولماز محمدی خواهیم دید : شوکا، دختر نوجوانی است که پدر جنگلبانش را در مبارزه با قاچاقچی‏های چوب از دست داده است. در روستای شوکا دبیرستانی برای ادامه تحصیل وجود ندارد و اکنون که او باید به مدرسه‏ای شبانه ‏روزی برود، حیران مخالف رفتن اوست. اهالی و بزرگان روستا جمع شده وحیران را راضی به مدرسه رفتن شوکا می‏کنند. شوکا، نوجوان کنجکاو و علاقمندی به تحصیل است و در کنار آن با دوربین تصویر برداری خانگی به ضبط تصویر از اطراف می‏پردازد.

فیلم تلویزیونی « شعله در باد » تولید مرکز گلستان است .

فیلم تلویزیونی « گام آخر » به کارگردانی اکبر تدبیری، جمعه 20 دی ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کیوان محمودنژاد، امید آهنگی، مجید مشیری و فلور نظری آمده است : فرزاد جوان دردانه ای است که پدر و مادرش به خاطر اعزام به خدمت و جنگ تحمیلی مقدمات فرار قاچاقی او را مهیا می کنند ولی فرزاد دستگیر می شود و به مرکز آموزش اعزام می گردد، آنجا با حمید همبازی دوران کودکی اش که فرمانده آنهاست روبرو می شود و رفته رفته روحیه جهاد پیدا می کند ، پس از پایان دوره آموزشی عازم جبهه می شود و در یک عملیات شناسایی با حمید به خط مقدم می رود ولی حمید شهید می شود و فرزاد پلاک او را کنار درختی مخفی می کند و به اسارت می افتد. سال ها بعد فرزاد از اسارت آزاد می شود و زینب خواهر حمید سراغ برادر مفقودالاثر را می گیرد و ...

فیلم تلویزیونی « گام آخر »به تهیه کنندگی محمد حمزه ای تولید مرکز بوشهر می باشد.

*** شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی « چارگاه » به کارگردانی مجید تربتی فرد ، جمعه 20 دی ماه ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش­ می شود.

داستان در مورد رزمنده جانبازی است که 20 سال بعد از جنگ تصمیم دارد وصیت نامه رفقای شهیدش را به دست خانواده هایشان برساند . اما خانواده های آنها به امور دنیایی سرگرم شده اند و او با دادن وصیت نامه ها آنها را تحت تاثیر قرار داده و خودش نیز ...

*** شبکه آموزش سیما

فیلم تلویزیونی « کمی دورتر » به کارگردانی مجید اسماعیلی جمعه 20 دی ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .

فیلم تلویزیونی« کمی دورتر » داستان زن و شوهری به نام منیر و فرج است که سالیان متمادی در یک ایستگاه سوزن‌بانی خدمت می‌کنند. یکی از روزها منیر خوابی می‌بیند که باعث می‌شود اشتیاق برای رفتن به حرم حضرت معصومه (س) بیشتر شود اما همسرش فرج با رفتن او مخالفت می‌کند. همین امر منجر به شروع چالشی در زندگی آنان می شود...

*** شبکه پویا

انیمیشن « یوکی » به کارگردانی تاداشی ایمای پنجشنبه 19 دی ماه ساعت 20 از شبکه پویا پخش خواهد شد .

این انیمیشن، درباره مادربزرگ و پدربزرگ یوکی است که تصمیم می گیرند تا یوکی نوه سیزده ساله شان را به روستایی که دزدان سالهاست آنجا را غارت می کنند بفرستند تا مردم را نجات دهند. یوکی تنها یک سال وقت دارد تا موفق شود؛ در روستا یوکی با کودکی یتیم به نام هانا دوست می شود هانا و تعدادی از بچه ها با مردی که ریس گداهاست زندگی می کنند.که پدر و مادرشان در جنگ کشته شده و حالا از طریق گدایی گذران عمر می کنند.

انیمیشن « میمون های فضایی 2 » محصول سال 2009 آمریکا در ژانر کمدی، ماجراجویی و تخیلی جمعه 20 دی ماه ساعت 20 از شبکه پویا پخش می شود.

در این انیمیشن به کارگردانی کرک دیمیکو خواهید دید: سفینه محققان فضایی به نام ابدیت در یک سیاه چال فضایی گم می شود و در سیاره ای مجهول روی خانه زارتاگ فرود می آید . زارتاگ از این سفینه برای اهداف حکومتی خود استفاده می کند و مردم سیاره را آزار می دهد . در زمین محققان تصمیم می گیرند تا سفینه ای دیگر را برای یافتن آن وارد سیاه چال کنند که مسافران این سفینه سه میمون می باشد . در سیاره مجهول میمون ها با کاراکتر کیلووات آشنا می شوند و به کمک هم زارتاگ را دستگیر می کنند و سفینه ای که خراب شده بود تعمیر کرده و ...

*** شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «پسری به نام خطر»، «اورژانس» ، «مومیایی 3» ، «22 گلوله» و « پستچی» پنجشنبه 12 دی ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «راه مردم + بهای یک بهانه»، « زنده از پیپلی» ، « شبح 1»، « ساکت شو» و «نهنگ خشمگین» جمعه 13 دی ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس