کد خبر 274352
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۵

در ایام شهادت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) تروریست های تکفیری با حمله به شیعیان مظلوم پاکستان 8 تن از آنان را به شهادت رساندند و بار دیگر خوی وحشیگیری خود را به نمایش گذاشتند.

 به گزارش مشرق به نقل از ابنا ، درپی تیر اندازی چند موتورسوار مسلح به تاکسی حامل مسئولین برجسته شیعه حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شهر کراچی 3 تن به شهادت رسیده و 2 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

«صفدر عباس» و «محمد علیم عرف» بعد از انجام اقدامات لازم برای شرکت در انتخابات نهادهای محلی بعنوان نماینده حزب مجلس وحدت مسلمین (بزرگترین حزب سیاسی-مذهبی شیعیان پاکستان) درحال بازگشت به خانه بودند که دو موتور سوار با 4 سرنشین مسلح به روی آنها آتش گشودند.

در این حمله صفدر عباس 45 ساله، محمد علیم عرف 24 ساله و راننده تاکسی بنام سید علی شاه 50 ساله به شدت مجروح شده و فورا به بیمارستان انتقال داده شدند ولی به علت شدت جراحات وارده هر سه به شهادت رسیدند. همچنین 2 نفر از افراد نزدیک به حادثه مجروح شدند.

بعد از این حادثه مردم به خیابان ها آمده و تظاهرات اعتراض آمیزی در محکومیت آن برپا کردند.

همچنین براثر حمله تروریست های تکفیری به مغازه عکاسی یک شیعه، وی را به شهادت رساندند.

«مهران علی» در عکاسی خود مشغول به کار بود که تروریست‌های تکفیری به مغازه وی حمله کرده و وی را به رگبار بستند.

بر اثر این حمله وی در دم جان سپرد و جسدش برای اجرای مراحل قانونی به بیمارستان انتقال داده شد.

 روز دوشنبه نیز بر اثر حمله تروریست‌های تکفیری به یک حسینیه در راولپندی پاکستان، دو افسر پلیس به شهادت رسیده و دو تن دیگر زخمی شدند.

این نیروهای پلیس مسئول محافظت از حسینیه "قصر شبیر" در منطقه "داک سیدان" بودند که مزدوران تکفیری آنها را به رگبار بستند. در این حمله دو تن از افسران پلیس در دم جان سپرده و دو تن دیگر به شدت زخمی شدند. مجرمین نیز طبق معمول بعد از این اتفاق متواری شدند.

در حمله دیگر تروریست های تکفیری در شهر دیر اسماعیل خان روز دوشنبه، دو شیعه دیگر به شهادت رسیدند.

این دو شیعه به نام های، «قیس رضا» 18 ساله و «ملازم حسین» 45 ساله در منطقه تحصیل دیر اسماعیل خان از سوی وهابی‌ها هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 0
    روحشان شاد
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 0
    وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 0
    خوش به سعادتشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس