علی اکبر ناطق نوری گفت: حضور پرشور و جاودانه ملت ایران در روز نهم دی ماه پیام‌هایی برای دوستان، دشمنان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران داشت که مهم ترین آنها حمایت بلامنازع از امامت و ولایت تا پای جان بود.

به گزارش مشرق، علی اکبر ناطق نوری صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت استاد پرورش از پیشکسوتان و رهبران انقلاب که در مسجد سید این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه استاد علی‌اکبر پرورش یکی از معلم‌های ارزنده نظام جمهوری اسلامی بود که شاگردان بسیاری را برای انقلاب و کشور تربیت کرد، اظهار داشت: استاد پرورش یکی از معلمان صدیق و مومن نظام و معلم اخلاق، مروج دین، مبلغ مکتب ولایت و امامت بود.


وی  با اشاره به اینکه خانواده مرحوم پرورش در همه دوران بیماری وی و بستری شدنش، پروانه‌وار گرد شمع این معلم فرزانه شدند، افزود: راه این استاد فرزانه ، پیشکسوت انقلاب اسلامی و رهرو دیرین امام (ع) توسط شاگردان بسیاری که پیش از انقلاب تربیت کرد ادامه دارد و برخورد وی با جوانان الگوی تمامی معلمان و مسئولان این مملکت خواهد بود.

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حماسه نهم دیماه تاکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی های نظام همانند 22 بهمن و 9 دی ماه پیام‌هایی برای دوستان، دشمنان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران داشت  که مهم ترین آنها حمایت بلامنازع از امامت و ولایت است.

وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه مردم هوشمندانه با انقلاب، نظام و ولایت پیمانی دوباره بستند، تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی طی سالیان پس از انقلاب بارها و بارها با هوشیاری و حضور به موقع و خود در عرصه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند که نمونه بارز آن را در نهم دی ماه شاهد بودیم و از ین پس نیز چنین خواهد بود.

مسئولان پیام حضور مردم را دریابند

ناطق نوری با تاکید بر این نکته که مسئولان باید پیام حضور پرشور مردم در مناسبت هایی همچون 9 دی و 22 بهمن  درست دریافت کنند، ابراز داشت: حضور مردم در صحنه های مختلف به معنای عدم وجود مشکلات در کشور نیست بلکه شرایط  کنونی جامعه مانند تورم و فشارهای اقتصادی در کنار بیکاری و مشکلات ازدواج زندگی را بر ملت ایران سخت کرده است که بخشی از آن را می توان ناشی از تحریم ها دانست اما مسئولان نیز نباید از مدیریت صحیح مشکلات غافل باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: مردم ایران همیشه در راه دفاع از ارزش های انقلاب و نظام از جان خویش نیز دریغ ندارند اما این ایستادگی نباید موجب غفلت مسئولان از وظایفشان در قبال این مردم همراه با انقلاب و نظام شود.

وی با اشاره به مناسبت پیش رو در 22 بهمن ماه تصریح کرد: مردم ایران بار دیگر در این روز با حضور پرشور خود خط بطلان بر تصورات و نقشه های شوم دشمنان می کشند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان به نظام و انقلاب خواهند زد.

در این مراسم مسئولان استانی و کشوری و آیات عظامی همچون آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان و افرادی همچون حبیبی دبیر حزب موتلفه اسلامی و رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق، نیز حضور داشتند.


*مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    0 0
    سلام مشرق شدي تريبون ناطق براي كانديداتوري مجلس
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    0 0
    البته ببخشید که من آن زمان ساکت فتنه بودم!!!
  • احسان ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    0 0
    شما بفرمایید چرااصلاح طلبان به شما امید بسته اند؟؟؟؟؟؟
  • سيداحمد ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    0 0
    از ملت بابت 4 سال عقب بودن هم عذر ميخواهم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس