مشاور عالی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه استاد پرورش دلسوز مردم و مردم‌دار بود، گفت: ایشان در برخورد با منافقان و بنی‌صدر بسیار قاطع و محکم بود، استاد پرورش هیچگاه از اصول خارج نشد.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رحلت استاد پرورش دلسوز دین و امام را به مردم شریف اصفهان تسلیت می‎گویم.

وی افزود: اگر بخواهم در چند کلام راجع به استاد پرورش بگویم،استاد پرورش انسانی دین‌دار و مردم‌دار بود، وی عرفان را با جهاد فی سبیل الله و عقلانیت در هم آمیخته بود، او انسانی بود که تمام زندگی خود را وقف خدمت به اسلام نظام و مردم کرده بود.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا ادامه داد: هنر ایشان تربیت انسان‎های بزرگی بود که تعداد زیادی از این شهیدان امروز که در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفته‌اند و من نیز افتخار شاگردی وی را داریم.

وی مراسم خاکسپاری ایشان را باشکوه عنوان کرد و گفت: حضور این خیل عظیم جمعیت در مراسم خاکسپاری اخلاص مرحوم استاد پرورش را می‎رساند، ایشان یاور صدیق امام (ره) و آیت‎الله خامنه‎ای بود.

سردار رحیم‌صفوی با بیان اینکه استاد پرورش دلسوز مردم و مردم‌دار بود، گفت: ایشان در برخورد با منافقان و بنی صدر بسیار قاطع و محکم بود، استاد پرورش هیچگاه از اصول خارج نشد.

وی ادامه داد: وی و دکتر بهشتی و حسن آیت برای حمایت از اصل 110 قانون اساسی و در مقابل خط غرب‌گرا که مخالف ولایت فقیه بودند قاطعانه ایستاد.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: استاد پرورش پاک زندگی کرد و پاک مرد و می‎تواند یک الگوی انسان مطلوب برای جوانان امروز و آینده ایران اسلامی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس