مادر شهید احمدی‌روشن گفت: درست است امروز مصطفی در بین ما نیست اما دشمن همیشه از بسیجی ها و ارتقا درجه علمی ملت ایران هراس دارد.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، صدیقه سالاریان در همایش یادواره شهید احمدی روشن در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر درباره زندگی فرزندش اظهار کرد: اوائل دی ماه بود که مصطفی به دنیا آمد و در واقع سال تولد و شهادت مصطفی مصادف با اربعین حسینی بود.

وی افزود: مصطفی بچه زیرکی بود و بر همین اساس دیدنی ها و شنیدنی های او برای مردم جالب بود.

مادر شهید احمدی روشن، درباره توجه ویژه این شهید بزرگوار به مقام شامخ شهدا، گفت: وی در تمام لحظات شهدا را مد نظر داشت و آن ها را ناظر خود می‌دید.

وی با بیان ویژگی‌های اخلاقی شهید احمدی روشن تصریح کرد: مصطفی یک بچه بسیجی بود و برخلاف افرادی که به دنیا توجه نمی کنند، او هم دنیا وهم آخرت را دوست داشت، از این رو به والدین ،همسر و فرزند خود علاقه ویژه ای داشت اما آن ها او را از هدفش دور نکرد.

سالاریان با بیان اینکه در دنیا هیچ گاه فردی را به خاطر مدرک تحصیلی ترور نمی کنند، عنوان کرد: استکبار افرادی که از نظر جهانی تأثیر گذار هستند را حذف فیزیکی و اقدام به ترور آن ها می کند.
 
وی با اشاره به عدم ناراحتی از شهادت فرزند خود، تأکید کرد: هیچ گاه از شهادت مصطفی ناراحت نیستم و هرزمانی که دلم می گیرد فقط به خاطر آن است که مملکت ما از مصطفی‌ها و طهرانی مقدم‌ها بی بهره شده است.
 
مادر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: درست است امروز مصطفی در بین ما نیست اما دشمن همیشه از بسیجی ها و ارتقا درجه علمی ملت ایران هراس دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    0 0
    شما مایه فخر این کشور هستی الهی با فاطمه زهرا سلام الله علیها محشور شوی
  • محسن ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    0 0
    درور به شرف خانواه احمدی روشن که در جلسه دولتی ها برای توافق ژنو حاضر نشدن و اعتراض خودشونو برای جلوگیری از پایمال کردن زحمات دانشمندان هسته ای اعلام کردن
  • رضا ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خدا خیرت بده شیر زن
  • به يادحاج احمد متوسليان ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    دوستتان داريم مادر...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس