کد خبر 272791
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵

«حلی احمد البحیری» خردسال سه ساله فلسطینی در سلسله حملات هوایی عصر امروز صهیونیست به غزه شهید شده و مادرش و دو برادرش نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، تلویزیون «المیادین» در گزارشی از تحولات عصر امروز نوار غزه، اعلام کرد که در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، دولت غزه مقرهای امنیتی خود را تخلیه کرد. این اقدام در راستای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در صورت تشدید عملیات نظامی علیه نوار غزه صورت می‌گیرد.

این گزارش حاکی است «حلا احمد البحیری» خردسال سه ساله فلسطینی در سلسله حملات هوایی عصر امروز صهیونیست‌ها علیه مناطق مختلف نوار غزه شهید شده و پنج نفر دیگر زخمی شدند. جنگنده‌های صهیونیستی در واکنش به کشته شدن یک سرباز صهیونیست‌ مناطق مرزی غزه، شرق منطقه «المغازی» و دو مرکز نظامی وابسته به حماس در «خان یونس» و «البریج» را هدف قرار دادند.

این گزارش حاکی است که مادر و دو برادر «حلا البحیری» نیز در حمله هوایی صهیونیست‌ها به غزه زخمی شده‌اند.

المیادین همچنین در خبر دیگری اعلام کرد که فرد اسرائیلی که در مناطق مرزی غره کشته شد؛ «صلاح ابو لطیف»‌ از بدویان منطقه «النقب» نام دارد  و 22 داشت.

«لنا شاهین» خبرنگار شبکه المیادین در غزه در گزارش زنده تحولات عصر امروز نوار محاصره شده غزه، از حمله جنگنده‌های صهیونیستی به مرکزی در غرب «دیر البلح» خبر داد و افزود: این مرکز وابسته به گردان‌های «القدس» جناح نظامی جنبش «جهاد اسلامی» است.

شاهین با بیان اینکه دقایقی پیش یک شهروند زخمی دیگر فلسطینی به مرکزی طبی در غزه رسید، افزود: حالتی از نگرانی نسبت به گسترش عملیات نظامی در میان شهروندان فلسطینی نوار غزه که درد و رنج‌های جنگ‌های گذشته صهیونیست‌ها را کشیده‌اند؛ ملاحظه می‌شود.

بر اساس این گزارش، سخنگوی دولت قانونی فلسطین در نوار غزه، دشمن صهیونیستی را مسئول تحولات امروز غزه خواند و تاکید کرد که مقاومت فلسطین پاسخ این جنایت‌ها و عملیات را خواهد داد.

خبرنگار المیادین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا گروه مشخصی مسئولیت کشتن فرد اسرائیلی را بر عهده گرفته است؛ یا خیر گفت: تا کنون هیچ کدام از گردان‌های مقاومت مسئولیت این عملیات را بر عهده نگرفته است. مقاومت پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی را حق مشروع خود می‌داند و همواره بر آن تاکید کرده است. این در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که از عملیات مناطق مرزی غزه نخواهد گذشت.

شبکه المیادین همچنین در خبری از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی به یک شهروند فلسطینی در بیت لاهیا خبر داد و به نقل از منابع وزارت بهداشت غزه افزود: نیروهای اشغالگر پس از تیراندازی به سوی یک شهروند فلسطینی در بیت لاهیا، مانع رسیدن مردم به او شدند. هم اکنون معلوم نیست که آیا این قربانی زخمی شده و یا شهید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس