کد خبر 271783
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰

فضای راهپیمایی امسال اربعین در عراق به بستری برای حمایت از ملت مظلوم سوریه و مخالفت با اقدامات گروهک‌های تروریستی در این کشور تبدیل شده است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، دانشجویان ایرانی که از دانشگاه های سراسر کشور جهت شرکت در بزرگترین راهپیمایی جهان به عراق عزیمت کرده اند، خواستار اتحاد مسلمان شیعه و سنی برای مقابله با توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه شدند.

دانشجویان ایرانی که هم اکنون در مسیر نجف به کربلا همراه با میلیون ها مسلمان از نقاط مختلف جهان در حال راهپیمایی هستند، با سربندهای «کلنا عباس یا زینب»، شعار «یاایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا» سر می‌دهند.

بنا بر این گزارش، فضای راهپیمایی امسال اربعین به بستری برای حمایت از ملت مظلوم سوریه و مخالفت با اقدامات گروهک های تروریستی در این کشور تبدیل شده و راهپیمایان نیز شعار «الموت لآمریکا»، «الموت لاسرائیل» و «لبیک یا حسین» سر می دهند.

برخی از این راهپیمایان تصریح کردند: این راهپیمایی نماد اعتراض به آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین نوکران آنان در بحرین و عربستان است. ما راهپیمایی اربعین را مقدمه سرنگونی دست‌نشانده‌های آمریکا در بحرین و عربستان می دانیم و امید داریم که با هوشیاری امت اسلامی توطئه ضداسلامی و ضدسوری آمریکا و وهابیت که یک جریان سیاسی است در سوریه به شکست قطعی منجر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس