کد خبر 271403
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۶

در مراسم تجلیل از همسر و مادر شهیدان کریمی که باحضور جمعی از خانواده معظم شهدا و عاشقان اهل بیت (ع) برگزار شد جمعی از ذاکرین سیدالشهدا(ع) نیز شرکت داشتند.

به گزارش مشرق به نقل از عقیق، سلسله برنامه های پرده عشاق که به تجلیل از خادمان و پیرغلامان حسینی می پردازد این بار سراغ مادری رفت که اسوه صبر و ایستادگی زینبی است.

خانم زهرا نگهداری مادر حاج محمود کریمی که علاوه بر همسر شهیدی که هنوز پیکرش بازنگشته است ، ابالفضلش نیز در کربلای پنج از آسمان شلمچه پر کشیده است.
 
در این مراسم که باحضور جمعی از خانواده معظم شهدا و عاشقان اهل بیت (ع) در فرهنگسرای گلستان برگزار شد جمعی از ذاکرین سیدالشهدا(ع) از جمله حاج مصطفی خورسندی ، حاج عبدالرضا هلالی و حاج روح الله بهمنی نیز شرکت داشتند.
در این مراسم حجت الاسلام سید حسین مومنی طی سخنانی ایستادگی مادران شهدا در دوران حماسه و دفاع را ثمره درس آموزی از مکتب حسینی دانست و گفت: مادرانی همچون خانم نگهداری با دلیری های خود و صبر زینب گونه شان ضامن بقای دین و نظام اسلامی هستند.
پس از سخنان حجت الاسلام مومنی، مصطفی صابر خراسانی دقایقی به شعر خوانی پرداخت ، سپس حاج محمود کریمی در سخنانی ضمن تقدیر از این مادر فداکار گفت : از خدا می خواهم من و برادرانم را قدردان مادرمان قرار دهد . من درباره حاج خانم هیچ حرفی  نمیتوانم بگویم جز اینکه ایشان «مادرم» است. همین توصیف دریای معانی است. با افتخار می گویم که نوکر مادرم هستم.































































مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    4 1
    خدابهش سلامتی بده
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    1 0
    حاج محمود دست مادر شهید رو نبوس ممکن از سرما خوردگیت بهش بدی
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    1 0
    ببخشید فکرکردم اوس محمودو میگی اشتب شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس