کد خبر 270933
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴

جنبش هواداران انقلاب 14 فوریه، به مناسبت سپری شدن هزارمین روز انقلاب، مردم را فراخواند تا امروز دوشنبه در تظاهراتی گسترده تحت عنوان " سرنگون باد حمد" شرکت کنند.

به گزارش مشرق به نقل از العالم، جنبش هواداران انقلاب 14 فوریه، با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: روز دوشنبه 16 دسامبر، روزی است که حمد، طاغوت بحرین، قصد دارد آن را به عنوان روز تاج گذاری و آغاز حاکمیت آل خلیفه جشن بگیرد؛ این در حالی است که ائتلاف جوانان 14 فوریه، آن را روز تظاهرات " سرنگون باد حمد " نام گذاری کرده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز سه شنبه 17 دسامبر نیز روز شهدای بحرین است. ائتلاف جوانان 14 فوریه به این مناسبت، تحصنی در مناطق "الدیه" و "المالکیه" به منظور بزرگداشت خانواده های شهدا برگزار خواهد کرد.

ائتلاف انقلاب بحرین، بر پیگیری قصاص عاملان به شهادت رساندن شهروندان و رسیدگی به محاکمه مسئولان کشتار شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز تاکید کرد و حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین را مسئول اصلی این جنایت ها و نقض حقوق بشر خواند و خواسته خود را سرنگون کردن رژیم و پایان دادن به دیکتاتوری قبیله ای اعلام کرد.

دیگر گروهها و نیروهای انقلابی بحرینی نیز با صدور بیانیه های مختلف، مردم بحرین را به مشارکت فعال در این مناسبت فراخواندند و سرنگونی رژیم را به عنوان مهم ترین خواسته شهیدان انقلاب به مردم یادآوری کردند.

از سوی دیگر، مزدوران رژیم آل خلیفه، با یورش به خانه ها و مناطق مختلف، در چند روز باقی مانده به برگزاری برنامه های اعتراضی تلاش کردند با ایجاد ترس و وحشت در دل مردم، آنها را از شرکت در این برنامه ها بترسانند، اما با وجود همه این اقدامات، در بیش از 55 منطقه بحرین تظاهراتی تحت عنوان "شهدای ما مشعل آزادی هستند" برگزار کردند و ضد رژیم آل خلیفه و اشغالگران سعودی شعار دادند.

در این میان، منابع آگاه از اقدام گروههای شبه نظامی وابسته به رژیم در حمله به شماری از منازل با حمایت نیروهای امنیتی در مناطق بنی جمره، الکوره، جرداب و البلاد القدیم و دیگر مناطق خبر دادند و تاکید کردند که در این حملات، شماری از فعالان بحرینی، بدون حکم قضایی بازداشت شدند.

جنبش هواداران انقلاب 14 فوریه، در پایان با یادآوری نزدیک بودن هزارمین روز انقلاب، مردم را به شرکت در تظاهرات فراخواند تا صدای بحرینی ها به گوش جهان برسد و سرنوشت این ملت سرکوب شده به دست خودشان سپرده شود و بحرین از وابستگی به رژیم اشغالگر سعودی و نیروهای سپر جزیره ( که آن ها را ننگ جزیره خوانده است ) و سلطه اشغالگران آمریکایی و انگلیسی و صهیونیست هایی که به آل خلیفه برای سرکوب مردم مشورت می دهند، رهایی یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    0 0
    خداوند برای ملت واقعا مظلوم بحرین فرجی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس