کد خبر 270370
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴

مهاجم تیم ملی آرژانتین به تنهایی از مجموع ارزش تمامی بازیکنان رقبای آلبی‌سلسته در گروه F جام‌جهانی 2014 برزیل باارزش‌تر است.

به گزارش مشرق، مجله اقتصادی - سیاسی «BAE» آرژانتین در گزارشی اعلام کرد ارزش لیونل مسی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین به تنهایی بیشتر از مجموع ارزش تمامی بازیکنان رقبای این تیم در گروه F جام‌جهانی است. شاگردان آلخاندرو سابیا در مرحله گروهی جام‌جهانی 2014 برزیل با ایران، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین هم‌گروه هستند.

مسئولان باشگاه بارسلونا پیش از این عنوان کرده‌اند که ستاره آرژانتینی‌شان فروشی نیست و رقم فسخ قرارداد او را 300 میلیون یورو تخمین زده‌اند، این در حالی است که مجموع ارزش تمامی بازیکنان نیجریه، ایران و بوسنی‌وهرزگوین روی هم‌رفته 216 میلیون یورو است.

به گزارش تسنیم، پس از آرژانتین تیم نیجریه با مجموع ارزش بازیکنان 96.1 میلیون یورو در جایگاه دوم است. بوسنی هم با 94 میلیون و 600 هزار یورو در مکان سوم و تیم ملی ایران با 25 میلیون و 175 هزار یورو در پله آخر ایستاده است. بر اساس این گزارش ارزش مجموع بازیکنان تیم آرژانتین از این حیث 6 برابر بوسنی و نیجریه و البته 25 برابر ایران ارزش دارد.

با توجه به ارزش اعلام شده لیونل مسی از سوی باشگاه بارسلونا این بازیکن آرژانتینی 13 برابر جان اوبی میکل، ستاره نیجریه که در بازار نقل‌و‌انتقالات 22 میلیون یورو ارزش دارد، می‌ارزد. همچنین مهاجم بارسلونا 11 برابر ادین ژکو، گرانقیمت‌ترین بازیکن بوسنی (27 میلیون یورو) قیمت دارد.

این اختلاف بازیکنان وقتی خودش را نشان می‌دهد که مسی را با اشکان دژاگه، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایران که ارزشی معدل 3 میلیون و پانصد هزار یورو دارد، مقایسه کنید. لیونل از این حیث 85 برابر هافبک ایرانی فولام می‌ارزد.

در کنار لیونل مسی می‌توان به نام سرخیو آگوئرو، دیگر مهاجم آرژانتین اشاره کرد که در حدود نیمی از مجموع ارزش بازیکنان نیجریه و بوسنی می‌ارزد. مهاجم منچسترسیتی با پیشنهادی کمتر از 50 میلیون یورو حاضر به ترک این تیم لیگ برتری نیست. مهاجم گلزن آلبی‌سلسته همچنین به تنهایی 2 برابر مجموع ارزش بازیکنان ایران قیمت دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهنام ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    خخخخخخخ چقدر زشت !!!! جالبه مردم با فرهنگ ما میرن کل کل هم می کنن تو پیج فیس بوک این بنده خدا ! نکنین زشته ! به خودمون میخندن !
  • لیلا ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    مگه آدما خونه و ماشینن که اینجوری ارزش گذاریشون می کنن !؟
  • بهنام ح ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    منظور مبلغ قراردادهای آنها است
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    ارزش انسان‌ها به پول شده اين هم يك نوع برده‌داري جديده
  • لیلا ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    منظورشو میفهمم ولی خوب نیست با این لحن در مورد آدما حرف زد آدم یاد دوران برده داری و برده فروشی میافته
  • رضا ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    اون موقع که ایران از استرالیا و آمریکا برد را یادتون نره، اونا بازیکنان سرشناس و مطرحی داشتند،اما از ایران شکست خوردند،یوگسلاوی با اون همه قدرتش به زور تونست 1 بر 0 ایران را شکست بده،پس نتیجه می گیریم: بازیکنان با تعصب ما می تونند با اراده و تلاش فراوان و کمک خداوند متعال نتایج خوبی را رقم بزنند.
  • حمید ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    اینا هم برده پولند در ضمن ارزش پول ایران پایینه وگرنه اگه ارزش پول ایران برابر یورو بود با این حقوقی که باشگاهای ایرانی به یازیکناشون میدن از میلیار یورو هم بیشتر میشد قضاوت با شما دوستان عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس