کد خبر 270278
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷

سرمربی پرسپولیس در مورد پرونده‌اش در کمیته انضباطی و اتفاقاتی که برایش رخ داده است با فیفا مذاکره می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از فارس، رای محرومیت دو جلسه‌ای علی دایی از نشستن روی نیمکت پرسپولیس حاشیه‌های زیادی داشت و مسئولان پرسپولیس را به واکنش داشت. (اظهارات تند علی دایی پس از محرومیت)

در همین زمینه علی دایی قرار است از روز شنبه در خصوص مسائلی که در کمیته انضباطی برایش اتفاق افتاده است با فدراسیون بین المللی فوتبال مذاکراتی داشته باشد.

اعاده دادرسی در خصوص پرونده دایی/حکم سرمربی پرسپولیس دوباره بررسی می‌شود

به گزارش مشرق، پس از رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت دو جلسه دایی و هفت میلیون تومان جریمه برای وی پرسپولیسی‌ها به شدت از این رأی ناراحت بودند. از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس سالارکیا، شیرینی و منتقمی قائم‌مقام صبح امروز به فدراسیون فوتبال رفتند و با کفاشیان و اعضای کمیته استیناف دیدار کردند.

به گزارش فارس، مسئولان کمیته استیناف و کفاشیان نیز پس از اعاده دادرسی به مسئولان باشگاه پرسپولیس قول دادند حکم علی دایی را یک بار دیگر مورد بررسی قرار دهند و سپس نظر خود را درباره پرونده اعلام کنند.

گفتنی است برخورد گرم مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس نیز در جلسه امروز در نوع خود جالب بود اما مسئولان کمیته استیناف و فدراسیون فوتبال اعلام کردند که در چارچوب قانون پرونده دایی را دوباره مورد بررسی قرار خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابراهیم ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    دایی میدونه دروغگویه فقط برای اینکه ضایع نشه اعتراض میکنه وگرنه از رایی داده شده خیلی هم خوشحاله
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    از کجا فهمیدی؟
  • منو ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    ابراهیم جان حرف مفت نزن تو فوتبالی نیستی .خون دل برای بدست آوردن آبرو نخو ر ده ای .پس کشگی حرف نزن .علی آقا از آبرو ، شهرت و اعتبارش مایه گذاشته وحرف زده ، پس پای همه اش می ایستد .حال ببین همه اینها از ایشان غذر خواهی خواهند کرد یانه . مگر میشود الکی با شخص شا خصی مثل علی دایی بازی کرد .از پیش مشخص است که همه ی اینه کم می آورند و عذر خواهی میکنند .آنوقت رو ساهی بر می ماند .وتو پشیمون .
  • payam ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    اگه علی دایی دروغ میگف خیلی وقت پیش خفش میکردن ولی خودشونم میدونن پاشون گیره میخوان اینطوری صداشو ببرن ولی کور خوندن اگه پای فیفا بیاد وسط همشون میان میگن دایی غلط کردیم
  • امير تبريز اوغلي ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    زرشك.اين همه هياهو اخرش 2جلسه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس