کد خبر 270206
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای نسبت به محرومیت دو جلسه ای علی دایی اعتراض کرده و تاکید کرد برای دفاع از حق باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن هرگز کوتاه نخواهد آمد و پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان که صبح امروز به منظور مذاکره و توافق با باشگاه عجمان امارات برای رضایتنامه محمدرضا خلعتبری عازم دبی شده است پس از کسب اطلاع از حکم صادر شده از سوی کمیته استیناف مبنی بر محرومیت دو جلسه ای علی دایی و همچنین جریمه 7 میلیون تومانی به واسطه اظهارات مطرح شده در خصوص محسن قهرمانی و بازی با سپاهان تلفنی اطلاعیه ای را در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد.

در اطلاعیه محمد رویانیان آمده است: برخورد متوالی اخیر با سرمربی تیم فوتبال و باشگاه پرسپولیس کاملا ناعادلانه و نشأت گرفته از سیاست یک بام و دو هوا در برخی ارکان و کمیته های فدراسیون فوتبال می دانم و آن را کاملا محکوم و به زودی با اطلاعیه رسمی ابعاد این نوع برخوردها را موشکافی خواهیم کرد.

 بنده در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش و همچنین جلوگیری از تضییع حق و حقوق سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر حسب وظیفه و رسالتی که دارم نه تنها کوتاه نخواهم آمد بلکه اگر به نتیجه معقولی نرسم چاره ای جز این ندارم که اعلام نمایم مسئولیت باشگاه پرسپولیس را به هیئت مدیره و دولت واگذار می نمایم. اینک وقت آن رسیده که هیئت مدیره باشگاه نقش خود را ایفا کرده و از طریق مراجع ذیصلاح و دولت برای دفاع از حق و حقوق پرسپولیس و هوادارانش پیگیری های لازم را انجام دهد. همچنین به طور کتبی به رای صادره استیناف واخواهی و آن را پیگیری می نمایم. از ریاست محترم فدراسیون فوتبال نیز به طور جدی می خواهم تا در این ماجرا ورود کرده و عواقب آن را مدیریت کند.

 ما این حکم را برنمی تابیم، سیاست یک بام و دو هوا و اجحاف در حق پرسپولیس و هوادارانش و ساکت کردن صدای اعتراض برحق سرمربی پرسپولیس موضوعی نیست که در قبال آن سکوت کرده و شاهد پایمال شدن حق 30 میلیون هوادار باشم. یک بار در شرایطی که تیم میهمان 85 دقیقه به مدافع ملی پوش پرسپولیس توهین و فحاشی کرد 1 امتیاز از پرسپولیس کسر کردند و سرمربی تیم ما را با نیز به خاطر اعتراض به داور چهارم محروم کردند، حتی حاضر نشدند درخواست واخواهی و اعتراض ما را بررسی کنند، حتی نیامدند که ببینند دلیل اعتراض ما چیست و در حالی که برخی عوامل تیم های دیگر اعتراضات بسیار تندی به داوران داشته اند با هیچ محرومیتی مواجه نشده‌اند و حالا نیز سرمربی پرسپولیس را در حالی که جریمه شده بود به ناگاه دو جلسه نیز محروم می کنند که چنین چیزی سابقه نداشته است. بیایید و بگویید پرسپولیس امسال باید بدون سرمربی تیمش را هدایت کند چرا با حکم های متوالی هواداران پرسپولیس را زجر می دهید.

چرا با پرسپولیس چنین می کنید. گناه پرسپولیس چیست، این یک بام و دو هوا چه معنایی دارد. یک امتیاز به ناحق از پرسپولیس کسر کردید و حتی حاضر نشدید به اعتراض باشگاه رسیدگی کنید و حالا بار دیگر سرمربی تیم پرسپولیس را 2 جلسه محروم می کنید. من بار دیگر از آقای کفاشیان می خواهم به این مسائل، تناقضات و رفتارهای دوگانه در قبال پرسپولیس و تیم های دیگر ورود کرده و آن را مدیریت نمایند. وای به حال این فوتبال که برخی برای ساکت کردن صدای ما و سرمربی پرافتخارمان شروع کرده اند به صادر کردن حکم های متوالی و در قبال اظهارات مشابه مدیران، سرمربیان و سرپرستان تیم های دیگر هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

برخی اظهارات مطرح شده از سوی عوامل تیم های دیگر بسیار سنگین تر از اظهارات علی دایی بوده، چگونه می شود که مربی موفق ما را متوالی و با احکام آن چنانی محکوم  می کنید اما با دیگران هیچ برخوردی نمی کنید. برخی پشت داوران پنهان شده اند و می خواهند به بهانه دفاع از حق جامعه داوری این گونه با باشگاه پرسپولیس و سرمربی آن رفتار کنند در حالی که  اگر دلشان برای جامعه داوری سوخته بود با مصاحبه ها و اتهامات مدیران و سرپرستان تیم های دیگر نیز برخورد می کردند. پس این احکام ریشه در مسائل دیگری دارد و این را مطمئن باشید که صدای برحق باشگاه پرسپولیس و سرمربی آن خاموش نخواهد شد.

این اجحاف در حق 30 میلیون هوادار پرسپولیس چیزی نیست که به سادگی از کنار آن بگذریم و خدا نیز از آن نمی گذرد. شما در حال تسویه حساب با چه کسی هستید، چرا به 30 میلیون هوادار پرسپولیس فکر نمی کنید. چرا در قبال مصاحبه های دیگران هیچ واکنشی نشان نمی دهید. بار دیگر می گویم بیاید رسما اعلام کنید پرسپولیس امسال نباید سرمربی داشته باشد، خیال خودتان و همه را راحت کنید. دیگر نیازی به صادر کردن احکام یکی پس از دیگری نیست.

بنده فعلا به همین اظهارات بسنده می کنم و بی صبرانه منتظرم تا به تهران برگردم تا این ماجرا را پیگیری نمایم اما این ظلم تاریخی در حق پرسپولیس و سرمربی آن را برنمی تابم و اگر نتوانم از حق باشگاه دفاع کنم مسئولیت را به هیئت مدیره و دولت واگذار می کنم و تاکید می کنم اگر در فوتبال هم نباشم از پیگیری این موضوع هرگز عقب نشینی نکرده و تا آخر این اجحاف تاریخی را پیگیری می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 46
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بابک ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    کشتید مارو با این هوادارا میلیونیتان! مربی عزیزتان هر چی دلش میخواد میگه و هر کاری دلش میخواد میکنه انگار کسی جلودارش نیست! اگه واقعا بی گناهی قهرمانی ثابت شده باشه 2 جلسه و 7 میلیون جریمه خیلی کمه براش
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    قهرمان شدن با هوچی گری ارزشی ندارد. آقای روبانیان شما قهرمان هستید ولی نه در فوتبال بلکه در معرکه گیری و هوچی گری.
  • محمود سهرابی ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    آفای رویانیان حق با شماست ، اگر عدالت هست باید با همه سرمربیان بطور یکسان برخورد شود . کسر امتیاز هم اگر قرار است انجام تا حالا ار بعضی تیمهای دیگر باید حداقل سه تا چهار امتیاز کسر می شد .
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    خف بابا
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    برو بابا وقت قرصاته
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    فقط می خواهد فضا سازی رسانه ای داشته باشد. اگرنه در عمل هیچ کاری را در جهت جلب نظر میلیونها طرفدار در میادین ورزشی ندارد
  • یاشار تی تی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخ 30 میلیون ههههههههههههههههههه
  • محمدمنممنم پرسپولیسی1 ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    رویانیان و دایی پرسپولیس رویایی
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اقای رویانیان شما متعلق به فضای ورزش و فوتبال نیستی هرروز که در این ورزش هستید بحران افزایی میکنی و انتظار های فراقانونی داری مگه مدعی نیستی استعفا دادی خوب برو دیگه عمو برو ورزشو بحال خودش بذار
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    hal mikonam hame abiha misozan k sardar to perspolise o hame kar mikone
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اطلاع رسانی در مورد شانتاژ خبری باشگاه پرسپولیس:حتما از رای کمیته انضباطی در مورد علی دایی اطلاع دارید.ولی با بررسی رفتارهای انجام شده توسط علی دایی و رای صادره ذهن افراد با علامت سوال بزرگی مواجه می شود وآن اینست که آیا مجازات فردی که داور بین المللی فوتبال و یک باشگاه پرطرفدار را پیش از اثبات جرم و ارئه مدرک کحکمه پسند به تبانی و فساد متهم کند فقط 7 میلیون تومان و دو جلاسه محرومیت است؟ولی با این تفاسیر این حجم از اعتراضات و بیانیه های صادره توسط مسئولین پرسپولیس به چه دلیل است؟ برای روشن شدن موضوع کمی به تاریخچه رفتارهای مسئولین پرسپولیس در این فصل توجه کنید: 1.اگر بازی های تیم پرسپولیس در این فصل را دنبال کرده باشید مطمئنا شاهد اعتراضات گاه و بی گاه سرمربی این تیم در کنار زمین،مصاحبه های اعتراضی ایشان و سایر عوامل تیم بوده ایم که این اعتراضات هم با وجود این اتفاق افتاده است که در این فصل تیم پرسپولیس بیشتر از این که از داوری متضرر شده باشد منتفع شده است. 2.با وجود مهربانی داورها با تیم پرسپولیس تا قبل از بازی با سپاهان،پس از اولین اشتباه داوری علیه پرسپولیس شاهد شدیدترین اتهامات تاریخ فوتبال ایران بر ضد داوران بودیم ،با اینکه تا پیش از آن هیچ گزارشی مبنی بر تخلفات داور از طرف پرسپولیس به هیچ مرجعی ارسال نشده بود ولی مسئولین این تیم از پیش بینی این اتفاق از چند هفته پیش می گفتند. 3.پس از بازی با سپاهان هم اشتباهات داوری به سود پرسپولیس روند رو به رشدی پیدا کرد و جالبتر اینکه سرمربی و مسئولین این تیم با وجود وارد آوردن اتهامات سنگین و اثبات نشده و بدون ارئه مدارک هیچگونه بازخواستی نشدند ولی داور و عده ای دیگر موقتا محروم شدند ضمن اینکه اعتراضات مکرر مربی تیم در کنار و بیرون زمین همچنان ادامه داشت بطوریکه باعث واکنش تعدادی از سرمربیان تیم های حریف شد.در همین روزها امیر قلعه نویی با اعتراضات بسیار خفیف تر در بازی مقابل ذوب آهن با حکم محرومیت مواجه شد. و در پایان این اتفاقات تیم پرسپولیس به هدف خود یعنی حداقل مجازات برای سرمربی خود دست یافتند و مطمئنا این موفقیت را جشن هم گرفته اند ولی باز هم شاهد اعتراضات بی سابقه آنها هستیم و دلیل آن هم نه برای تغییر حکم،چرا که خودشان نیز از کم بودن مجازات شوکه شده اند،بلکه برای مظلوم نمایی و جلوگیری از اعتراض سایر تیم ها و افراد است و می خواهند با ایجاد جنجال و شانتاژ خبری صدای اعتراض سایرین را خاموش کنند.و جالب اینکه با توجه به بازوهای قدرتمند خبری که در اختیار دارند( ،سایت گل و بسیاری از روزنامه ...)تا کنون موفق بوده اند (و احتمالابا کمک برنامه نود هفته آینده). ولی امیدواریم با توجه به عدم قاطعیت فدراسیون که تحت تاثیر این جنجال ها قرار گرفته ،سایر دستگاه های قضایی و نظارتی به این موضوعات ورود کرده تا به نمایش های ساختگی که با کمک یک تیم متبحر(یک دکتر روان شناس فعال در دانشگاه پرسپولیس،دو دکترای جامعه شناسی و ...)برای تاثیر گذاری بر مسئولین و مردم ورزش دوست طراحی شده اند پایان دهند.
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اين اقاي رويانيان و دايي فقط با شلوغ كاري ومتشنج كردن اوضاع به اهدافشون ميخواند برسند. بابا زشت اين رفتارها و اقعاً خجالت اور و خنددار.
  • yashar ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    کدوم 30 میلیون هوادار از ورزشگاهتون معلومه چقدر هوادار دارید. دایی باید 6 ماه محروم میشد اگه قهرمانی شکایت کنه باید 6 ماه محروم باشه
  • علی ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    حرف دهنت را بفهم
  • میر حسن کاظمی ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    با سلام جناب رویانیان عزیز خدا شاهد است که شما روز روشن زور می گویید و بدانید که فردایی هم است همیشه داوران و فدراسیون هوای شما را داشته اند اگر یک روزی هم داوری به نفع شما نبود همه چیز را به هم نزنید به ترسید از روزی که تمامی تیمهای دیگر باهم امتیازات شماو دیگر تیم محبوب پایتخت را بخواهند تشکر
  • بابک ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    هم برای شما هم برای اونی که کامنت شمارو تایید کرده متاسفم. تشریف ببرین همون پیج مسی ترول کنید لطفا
  • ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    حق با رويانيان است.
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    حسادت افراد مريض به علي دايي اسطوره اخلاق وورزش تمامي نخواهد داشت.زنده باد ومرام جوانمردانه اش
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    زنده باد رويانيان
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    دايي هزار باهم توسط قوه قهريه تعدادي حسود مورد محاكمه جز حرف حق چيزي از او نخواهند شنيد ياشاسين اردبيلين ايگيت وقهرمان اوغلي
  • Hadi ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    به رویانیان بگین ناراحت نباشه بلاخره فدراسیون یه جایی جبران میکنه واسش . همین فردا احتمالا یه دو سه امتیاز از تراکتور کم میکنن ، پرسپولیس میره صدر .
  • ناشناس ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    ابیهایی که سالها با کمک قهرمانیها قهرمان شدید حالا دایی داره با وردونگی خودش قهرمان میشه و دست شما ناپاکها رو هم رو می کنه میدونم که حد اقل یکسال دوش اب سرد سرد سرد نیاز دارید
  • آرش ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    حداکثر ده میلیون هوادار دارین من نمیدونم این رویانیان سی میلیون رو از کجا میاره
  • نازنین ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    معلومه چه نوشتی؟؟
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    منم برای تو متاسفم این کارا هم از شما بر میاد نه از ما
  • داداش ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    فقط ژنرال!!!
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    از اسمت معلومه آذری هستی.شما ظاهر تیمتون از همه جای دنیا بیشتر طرفدار داره.دربی تبریز دیدیم که هزار نفر هم نداشتین.
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    از این کارها قلعه نوعیتون که سالهاست داره انجام میده.اون علی کی بود که امیرتون گفت بره سراغ خبرنگاره؟!
  • مهرداد ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    از کدوم 30میلیون حرف می زنه این یارو.مگه همه ایرانیها فوتبالیندکه نصفشون طرفدار تیم مسخره شون باشن
  • بابک ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    بله میبینیم از دست کی توهین بر میاد!
  • پرسپولیسپپرس ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    آره ژنرالی که خودش قطب مافیا هستش و تمام این کارا از قلعه نواب بر میاد نضمندایی ضمن هواداری پرسپولیس فرا جهانیه نه سی میلیون بلکه بی نهایت
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    اکه ما 10 ملیون هوادار داریم شما 1000 تا هم ندارید برو عمو جون وقت خوابته
  • منو ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    بعضی آدما ی بیسواد مثل مهر داد خانم، آرش بیگم ، های دی این بچه کوچلو ی فسقلی و دیگران که از فوتبال اطلاع کامل ندارند لطفاً مطلب ننویسند چون خدا جای حق نشسته و علی آقا سر انجام همه را با دلائل و مدارک کافی رسوا خواهد کرد .انشا الله. چاکریم
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    قابل توجه اون منقل هایی که میگن دربی تبریز دیدیم چقدر هوادار داشتید:آذربایجان تیم لری،فرق المز رنک لری،تو هم برو بسوز،هم تراختور هم گسترش برای ماعزیزن،ما مثل شما نیستیم تو دربی ها واسه بریدن سر هم بریم استادیوم،
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    اقا بابک اگه بی احترامی کردم معذرت میخوام اما شما هم یک طرفه به قاضی نرید
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    آی گفتی قربون دهنت،نمیدونم این رویانیان کی میخواد دست از این حرفاش برداره
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    آره اینا با همین کولی بازیا شدن به قول خودشون پرسپولیس بزرگ دیگه!!!!!!!!!!!!!!پیروزی شانسی رفته بود صدر،دیگه از این رخدادهای میمون اتفاق نخواهد افتاد
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    آقا ما آخرش نفهمیدیم،یه بار میگه چهل میلیون،یه بار میگه سی میلون!جون من قضیه چیه؟
  • حمید ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    اسطوره گفتن به یه ادم بی جنبه کار رو به اینجا کشیده واقعا رفتار مسی با توهین کنندگانش را ببینید و رفتار ایشان در نداشتن ظرفیت یک باخت
  • احمد ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    این هم یکی دیگه از شیرین کاریهای فدراسبون خنده هست
  • ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    آفای دایی نماد جنجال در ورزشه که این جنجال رو به هواداران هم منتقل می کنه . در واقع این شخص از خائنان به جامعه ورزشی و مخل سلامت و نشاط در جامعه ورزشه. یک پارازیت و نویزی که تنها با مجازات عادلانه میشه مهارش کرد.ورزش جای اربده کشی و توهین به داوری در مقابل دوربین نیست. خیانت ایشون بیش از این حرفاس حتی در اقدامی عجیب سابقه شکایت از فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون جهانی رو دارن! اون هم در شرایط حال حاظر که باید تصویر درستی از اوضاع کشور به جهانیان نشان داد!
  • ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    ترکی ؟
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    جمع کن بسطتو سردار گندشو دراوردیااااااااااااااااااااااااااا
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    دو شغله رو بندازید بیرون
  • محمد ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    يكي نيست بگه اقاي رويانيان با اين همه كارنامه خوبي كه داشتي.چرا اومدي فوتبال خودتو خراب كردي
  • مهدی90085 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    راستی اگر رویانیان رو توی خنده بازار درست کنند چه شکلی میشه؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس