کد خبر 270162
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷

خبر خوش برای سربازان فوق لیسانسه، تولید90 درصد قطعات بالگرد در داخل کشور، درگیری ناوگروه نداجا در مسیر هندوستان، رسیدگی به مناطق محروم توسط نزسا، اجرای 216 پروژه محرومیت زدایی سپاه در خوزستان از جمله مهمترین عناوین دفاعی این هفته است.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، مهمترین عناوین دفاعی این هفته به شرح زیر است:

جانشین RQ-170 رونمایی شد+عکس

یک مجله آمریکایی از ساخت یک هواپیمای بدون سرنشین جدید و سبک وزن توسط نیروی هوایی ایالات متحده با قابلیت ضد رادار خبر داد.

ایجاد کمربند امنیتی در سواحل خزر

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش از ایجاد کمربند امنیتی به منظور اشراف کامل در محدوده سواحل زیر حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر خبر داد.

خبر خوش برای سربازان فوق لیسانسه

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ هرگونه استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سربازان وظیفه دارای مدرک فوق لیسانس در تقاطعات، میادین و چهارراه‌ها را رد کرد.

تولید90 درصد قطعات بالگرد در داخل کشور

فرمانده پایگاه هوانیروز تبریز گفت: یگان هوانیروز امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس با تمام توان آماده حفظ و حراست از آسمان کشور است.

بروجردی:پهپادهای دیگری را هم نشانده ایم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات در متن توافق ژنو نظارت بیشتر آژانس است که اوج آن پروتکل الحاقی بوده و این پروتکل نیز در اختیار مجلس است.

درگیری ناوگروه نداجا در مسیر هندوستان

ناوگروه بیست و هشتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر حرکت به سوی هند با تهدید دزدان دریایی برای شناورهای خارجی مقابله کرد.

فرستادن موجود زنده به فضا تا ۱۰ روز آینده

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از پرتاب کاوشگر حامل موجود زنده تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

حذف فرانشیز بستری بازنشستگان نیروهای مسلح

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: فرانشیز بستری در بیمارستان‌های خصوصی طرف قرارداد برای بازنشستگان و خانواده‌های نیروهای مسلح حذف شد.

ناگفته‌هایی از ساخت اولین سکوی پرتاب موشک سپاه

هیچکس از این عملیات باخبر نبود حتی وزرا هم از این آزمایشات کاملا بی‌خبر بودند و ما در سکوت و گمنامی کامل این عملیات را با محدودیت‌های کامل و شرایط خاص پیش می‌بردیم.

اعزام ناوگروه نداجا به یکی از بنادر جنوب شرق آسیا

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: ناوگروه بیست و هشتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه ماموریت خود در آبهای آزاد و بین المللی امروز دوشنبه ضمن ترک بندر بمبئی هندوستان، عازم یکی از بنادر مهم جنوب شرق آسیا شد.

درخواست همکاری نیروی دریایی هند از نداجا

فرمانده نیروی دریایی غرب هند گفت: ایران و هند می‌توانند چارچوبی برای همکاری‌های مشترک دریایی و تامین امنیت کشتی‌های تجاری در آب‌های غرب هند تا خلیج‌فارس مشخص کنند.

زیردریایی فاتح تحویل ارتش می‌شود

وزیر دفاع گفت: زیردریایی فاتح پس از تجهیز، تحویل نیروی دریایی سپاه می‌شود.

RQ 170 ایرانی در مراحل پایانی

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص آخرین وضعیت پهپاد RQ170 ایرانی گفت: کار ساخت این پهپاد به زودیبه پایان می رسد و امروز نیز بسیاری از اقدامات انجام شده است.

پرتاب کاوشگر 7 در هفته آینده به فضا

رئیس ستاد فناوری هوافضای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور از پرتاب کاوشگر 7 در هفته آینده خبر داد.

نقدی: بسیج متکی به پول نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انتظار کاهش بودجه این سازمان از سوی دولت را نداشتیم، از اقدام دولت تدبیر و امید در ارائه به موقع لایحه بودجه سال 1393 به مجلس قدردانی کرد.

رسیدگی به مناطق محروم توسط نزسا

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی به مناطق محروم مرزی کشور نیز رسیدگی می کند.

اجرای 216 پروژه محرومیت زدایی سپاه در خوزستان

فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی زمینی سپاه تاکنون 216 پروژه عمرانی برای محرومیت زدایی در خوزستان اجرا کرده است.

پاسخ مرزبانی به ادعا پاکستان

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با وجود اینکه صحبت‌هایی در خصوص حمله تروریست و معاندان ضد انقلاب با وزارت پاکستان انجام شده ولی بازهم مشاهده می‌شود که این کشور در کنترل مرزها و مقابله با گروهک‌های تروریستی از جمله جیش‌العدل اقدامی انجام نداده است.

تقدیر از سرلشکر جعفری در دانشگاه امام صادق

دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق(ع) از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

موتور جت بر روی پهپاد فطرس نصب می شود/ خطای موشک‌های زمین به زمین ایران به 2 متر رسیده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دقت اصابت موشک‌های برد بلند و بالستیک ما به قدری کم شده که می‌توانیم نقطه زنی کنیم.

همه فانتوم‌های ایران تا 2020 به رادار و موشک‌های جدید مجهز می‌شوند

Air International در تحلیل خود درباره نیروی هوایی ایران نوشته است: در طول سالهای اولیه هزاره جدید میلادی زمانی که نیروی هوایی ایران مصمم شد ناوگان فانتوم خود را تحت برنامه گسترده ای از نظر الکترونیک پروازی و تسلیحات به همراه سلاح های جدیدی که از قبل به آن اضافه شده بود ارتقاء دهد، تصمیم گرفته شد که نام پروژه "دوران" باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس