کد خبر 269815
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص آخرین وضعیت پهپاد RQ170 ایرانی گفت: کار ساخت این پهپاد به زودیبه پایان می رسد و امروز نیز بسیاری از اقدامات انجام شده است.

 به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفتمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران که صبح امروز در دانشگاه امام حسین برگزار شد، گفت: اراده فرمانده باید در لحظه در تمام سطوح جاری شود و این کار باید با دقت و کیفیت بالا انجام شود.

وی افزود: از طرفی شناخت محیط و استراتژی‌های رقیب اهمیت بسیاری دارد و همه اینها نیازمند یک نظام است.

سلامی با بیان اینکه ما برای آینده زندگی می‌کنیم، گفت: اگر آینده را نسازیم دیگران آن را برای ما می‌سازند. آینده حاصل تفکر ما در زمان حال است و برای اینکه آینده را بسازیم نیاز داریم تجربیات گذشته را به کار بگیریم و قدرت تحلیل روند را داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانیم به آینده بی‌تفاوت بمانیم اظهار داشت: جدال ما با دشمن بر سر همین موضوع است. آنها می‌خواهند آینده ما را کنترل و تحت فرمان بگیرند و ما می‌خواهیم خودمان بر آینده‌مان مسلط باشیم.

سلامی با اشاره به حوزه‌های مختلف کنترل فرماندهی تصریح کرد: به عنوان مثال در حوزه اقتصادی ما نیازمند رصد تحولات اقتصادی در عالم، آسیب‌شناسی، یافتن تهدید‌ها و چالش‌ها، ترسیم راهکار عبور از این موانع، شناسایی فناوری‌ها و تولید روش‌های نوین هستیم که همه اینها تحت موضوع کنترل و فرماندهی قرار می‌گیرد.

سلامی با اشاره به زلزله بم اظهار داشت: اگر از قبل ساز و کار و سیستم مدیریت بحران داشتیم بهتر می‌‌توانستیم عمل کنیم. فاصله زمانی پاسخ ما با رخداد‌ها بسیار اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: همه سیستم‌های ما باید به سامانه فرماندهی و کنترل مجهز باشند. فرماندهی و کنترل به ما امکان تصمیم‌گیری می‌دهد و فضای کامل و سرشار از اطلاعات همراه با نخبگان و مشاوران هوشمند را می‌دهد.

سلامی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران نیز در خصوص اخرین وضعیت پهپاد RQ170 ایرانی گفت: کار ساخت این پهپاد به زودی به پایان می رسد و امروز نیز بسیاری از اقدامات انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    تیتری که زدین توهین به تمامه خواننده های خودتون بوده.
  • lion2007 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    چرا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس