کد خبر 26985
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۰

حدود 100 نفر از اعضاي مرکزي و فعالين بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور شيراز در ديداري با طلبه سيرجاني ضمن اعلام حمايت از حرکت انقلابي او خواستار پاسخ گوئي صريح مسئولين به موضوع اعتراض او گرديدند.

به گزارش مشرق به نقل از تابناک، آقاي فقير از مسئولين اردو ضمن اعلام حمايت از اين حرکت عليرضا جهانشاهي معروف به طلبه عدالتخواه سيرجاني که هفت ماه است که در حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) شهر ري در خيمه عدالت بست نشسته ؛ خواستار پاسخگوئي صريح و علني مسئولين به مطالبات اين طلبه جوان گرديدند.

اين گروه از آقايان و خانم ها که در فضاي بيروني خيمه عدالت در هواي سرد و زمستاني شهر ري در تاريخ 9 بهمن ساعت 8 صبح به ديدار ايشان رفتند، در ضمن يک اردوي آموزشي اعضاي بسيج اين ديدار را تدارک ديدند و در فضايي صميمي به گفتگو با ايشان پرداختند.

آقاي فقير در ادامه خواستار تسري حرکت به تمامي بدنه هاي مردمي و دانشجويي جهت حمايت وسيع از اين حرکت شدند. و اعلام کردند در اين راستا برنامه بزرگترين کاروان عدالتخواهي دانشجويان شيراز در هفته هاي بعد عازم ديدار با طلبه سيرجاني در شهر ري جهت تجديد بيعت گرديدند. در ادامه اين دانشجويان به ديدار آيت الله نوري همداني خواهند رفت و بعد از زيارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران عازم شيراز مي گردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس