کد خبر 269714
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۵

"جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در مقابل کمیسیون امور خارجه مجلس نمایندگان این کشور، در خصوص توافقنامه اخیر که غرب با ایران بر سر پرونده هسته ای این کشور امضا کرد، گزارش خواهد داد.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه برای ارائه گزارش درباه توافق هسته ای غرب با ایران به مجلس نمایندگان می رود

به گزارش آسوشیتدپرس:"جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در مقابل کمیسیون امور خارجه مجلس نمایندگان این کشور، در خصوص توافقنامه اخیر که غرب با ایران بر سر پرونده هسته ای این کشور امضا کرد، گزارش خواهد داد.

"ادرویز" رئیس کمیسیون امور خارجی در اظهارات روز دوشنبه خود گفت:ما همچنان در خصوص عدم پایبندی توافقی که  که دولت آمریکا در ان شرکت کرد به معیارهای لازم برای حمایت از ایالات متحده آمریکا و هم پیمانان این کشور نگران هستیم.

وی در ادامه گفت:توافق غرب با ایران سبب متوقف شدن برنامه هسته ای ایران نشد و افزود:جلسه استماع فردا فرصتی است تا اعضای دو حزب به وزیر امور خارجه فشار بیاروند تا وی در خصوص این توافقنامه ای که موجب کاهش تحریم ها علیه ایران شده و دولت اوباما معتقد است در مسیر صحیح حرکت می کند، توضیح دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس