رئيس سازمان بسيج مستضعفين: متاسفانه در دولتهاي قبلي ارزشهاي منحصر به فعاليتها و آرمانهاي بسيج سازندگي ناديده گرفته شد که جاي تامل بسيار زيادي دارد.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از مهر، سردار محمدرضا نقدي در نشست مشترک با فعالان اردوهاي طرح هجرت سه استان اصفهان، با تاکيد بر اينکه طي فعاليت‌ دولتهاي نهم و دهم، پيشرفتهاي بسيار بزرگي در حوزه سازندگي کشور انجام گرفته است، افزود: متاسفانه در دولتهاي قبلي ارزشهاي منحصر به فعاليتها و آرمانهاي بسيج سازندگي ناديده گرفته شد که جاي تامل بسيار زيادي دارد.

وي با اشاره به تشکيل بسيج سازندگي به دستور رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب زماني که مشاهده کردند نسبت به عملکرد بسيج در حوزه سازندگي کم لطفي مي‌شود با درايت خود دستور تاسيس بسيج سازندگي را صادر کردند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور با بيان اينکه بسيج سازندگي موفق به انجام فعاليتها و تحولات بسيار عظيمي شده است، تصريح کرد: بسيج سازندگي با فعاليتهاي خود زمينه را براي ايجاد تحولات منحصر به فرد در حوزه عمران و آباداني کشور فراهم آورده است.

وي با تاکيد بر تاثيرگذاري بسيج سازندگي در انجام فعاليتهاي عمراني کشور، اضافه کرد: در مدت زمان فعاليت بسيج سازندگي شاهد هستيم که نيروهاي مخلص فعال در ين حوزه، با کمترين هزينه، بيشترين کيفيت را در فعاليت‌ها به منصه ظهور مي‌رسانند.

سردار نقدي در بخش ديگري از سخنان خود به اجراي الگوي ايراني اسلامي پيشرفت به دستور رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بيان داشت: بدون شک اين الگو، يک الگوي هوشمندانه تلقي مي‌شود که با درايت رهبر معظم انقلاب، ايران اسلامي را به سمت پيشرفت هدايت خواهد کرد.

وي با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب در تبيين الگوي ايراني اسلامي پيشرفت تمامي جوانب را سنجيده‌اند، تاکيد کرد: رهبر معظم انقلاب کاملاً بر اين موضوع اشراف داشته‌اند که الگوي پيشرفت در ايران اسلامي نمي‌تواند بر اساس الگوي کشورهاي مادي‌گرا شکل خود را پيدا کند و برهمين اساس اين الگورا درحوزه باورهاي انقلاب اسلامي ونظام مقدس جمهوري اسلامي تبيين کرده‌اند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور با اشاره به ويژگيهاي پيش‌بيني شده در الگوي ايراني اسلامي پيشرفت، گفت: در اين الگو پيش‌بيني شده که فعاليتها به دست مردم انجام شود.

وي با تاکيد بر اينکه بسيج سازندگي شکل ناب تعاون را به منصه ظهور گذاشته است، افزود: تعاون در بسيج سازندگي کشور به عينه مشاهده مي‌شود و اين همان الگويي است که بر اساس بينش ناب بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران شکل گرفته است.

سردارنقدي با بيان اينکه بسيج سازندگي به منظورتوسعه تشکيل شده است، اظهار داشت: همانگونه که بسيج سازندگي به منظور توسعه کشور تشکيل شده، مبناي تشکيل بسيج هم بر اساس دفاع قرار گرفته تا به اين وسيله تمامي مردم در سازندگي و دفاع مشارکت داده شوند.

وي با تاکيد بر اينکه دفاع مقدس، طلايي‌ترين دوران تاريخ ملت ايران اسلامي به شمار مي‌رود، تصريح کرد: مردم ايران اسلامي در زمان دفاع مقدس موفق شدندبه بهترين شکل ممکن نتيجه اعتماد به مشارکت دردفاع را به مسئولان نظام بدهند وبا ابرقدرتهاي جهان بجنگند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور با اشاره به اينکه ميزان مشارکت بهينه مردم را در شهداي دفاع مقدس مي‌توان مشاهده کرد، ادامه داد: بررسيهاي مختلف نشان مي‌دهد که بخش بسيار زيادي از شهداي کشور در زمان دفاع مقدس عضو نيروهاي نظامي نبودند.

وي دربخش ديگري از سخنان خود به روند سريع‌ سقوط اقتصاد امريکا اشاره کرد و گفت: آمريکا سعي دارد با دروغ، فرافکني، تهمت و جنجال رسانه‌اي نسبت به کاهش آسيبهاي اقتصادي خود اقدام کند اما تمامي کشورهاي رو به رشد مي‌دانند که اقتصاد اين کشور نابودشدني است.

سردار نقدي با تاکيد بر اينکه اکنون زمان فعاليت ما در حوزه جنگ نرم با آمريکا فرا رسيده است، افزود: اکنون زمان آن است که نظام‌هاي فاسد و جنايتکار را از سر راه برداريم و تمامي ملتهاي مظلوم جهان را از شر وجودشان رها کنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس