کد خبر 265350
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵

در اقدامی که دلیلی محکم بر جنگ رسانه ای و سیاسی سعودی بر علیه شیعه و مرجعیت آن و به خصوص آیت الله سیستانی می باشد و در ادامه همگامی مفتی های معلوم الحال سعودی، به تازگی عبارات توهین آمیزی علیه آیت الله سیستانی از سوی مفتی وهابی محمد العریفی منتشر شده است.

به گزارش مشرق به نقل از شیعه نیوز، در اقدامی که دلیلی محکم بر جنگ رسانه ای و سیاسی سعودی بر علیه شیعه و مرجعیت آن و به خصوص آیت الله سیستانی می باشد و در ادامه همگامی مفتی های معلوم الحال سعودی، به تازگی عبارات توهین آمیزی علیه آیت الله سیستانی منتشر شده است.

منابع اطلاعاتی از شرقیه عربستان گزارش داده اند مفتی وهابی محمد العریفی پس از وصف شیعیان به مجوس عبارت توهین آمیزی را که بهتر است به خود مفتی نسبت داده شود در مورد شخص آیت لله سیستانی به کار می برد؛ هم چنین سایت های رسانه ای سعودی کارتونی توهین آمیز و ناشایست که حتی وصف آن نیز صحیح نمی باشد منتشر نموده اند.

این منابع اطلاعاتی افزودند: سعودی بر حملات خود علیه شیعه به صورت عام و بر شیعیان عراق به صورت خاص افزوده است، این کشور با دلارهای خود تعداد زیادی از باقیماندگان حزب بعث عراق و شیوخ افراطی را در برخی مناطق عراق با خود همراه نموده و از آنها برا رسیدن به مقاصد خود استفاده می کند، به نحوی اطلاعات حاکی از آن است که به عنوان مثال "حارث الضاری" وضعیت روزانه عراق را به سعودی گزارش می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    1 0
    وهابی ها اونجاشون میسوزه که حکومت شیعی در بقل گوشش ایجاد شده
  • هموطن ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    1 0
    خدایا شرشان به خودشان برگردان . امین
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    محمد العریفی همونیه که فتوای جهاد نکاح رو داد؟ راستی العریفی اون فتواتو یادته:حضور دختر با پدر در یک مکان خلوت بدون حضور مادر حرام است!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس