مجموعه‌ای از آثار عاشورایی دفتر نشر فرهنگ اسلامی در قالب کاتالوگی با عنوان «محرم و کتاب‌هایش» معرفی شده است.

به گزارش وِزه نامه حسینیه مشرق به نقل از روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، به مناسبت آغاز ماه محرم حسینی، تعدادی از کتاب‌های منتشر شده از سوی دفتر نشر با محورهای محرم، عاشورا و زندگی حضرت امام حسین(ع) در قالب کاتالوگی معرفی شده است.

در میان این کتاب‌ها آثاری شاخصی از مقام معظم رهبری و برخی بزرگان عرصه‌ي اندیشه‌ي اسلامی و ادبیات مانند استاد دکتر سیدجعفر شهیدی، آیت‌الله سیدهاشم رسولی محلاتی و غلامرضا امامی به چشم می‌خورد.

 «نسيم مبارک عاشورا» نوشته‌ی مقام معظم رهبري با 8 بار انتشار، گلگشتي است در بوستان معطر ولایت و رشحاتي است از كوثر امامت و سخنان مقام معظم رهبري از سال 68 تاكنون كه به صورت موضوعي و در هشت فصل و با پاورقي‌ها و پيوست‌هايي سامان يافته است. همچنین «قیام امام حسین(ع)» نوشته‌ي زنده یاد استاد شهیدی با 47 بار انتشار، «زندگانی علی‌بن الحسین‌(ع)» دیگر اثر آن استاد شاخص با 17 بار انتشار و کتاب‌های «زندگانی امام حسین(ع)» نوشته‌ی سید هاشم رسولي محلاتی، «جز زیبایی ندیدم» نوشته‌ی غلامرضا امامي و «سیمای امام حسین(ع)» نوشته‌ی امیر مهدي حكیمي از جمله‌ي این آثار است.

در همین حال کتاب و لوح فشرده «کتیبه» نوشته‌ی مهدي امین فروغي حاوي دوازه بند معروف محتشم كاشاني با صداي استاد علي معلم دامغاني و نیز نوشته‌اي ارزشمند با نام «نگاهي كوتاه به شعر محتشم» از استاد سید‌علي موسوي‌گرمارودي از دیگر آثاری است که این کاتالوگ به معرفی آن پرداخته است.

آثار دیگری نیز از انسیه خزعلی، محمد محمدیان و مرتضی مهدوی یگانه به علاقه‌مندان مطالعه آثار عاشورایی معرفی گردیده است.

«محرم و کتاب‌هایش» از طریق فروشگاه‌های دفتر نشر فرهنگ اسلامی در تهران، مشهد و قم ارایه و علاقه‌مندان می توانند جهت تهیه کتابهای درخواستی با واحد توزیع و فروش ارتباط برقرار نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس