کد خبر 260189
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸

گفته شده بود که مدیری در نقش یک روحانی ظاهر ‌می‌شود. که این خبر سریعا توسط عوامل سریال "شاهگوش" تکذیب شد.

گروه فرهنگی مشرق- میرباقری کارگردان نام آشنای ایران به تازگی سریالی برای توزیع در شبکه نمایش خانگی ساخته است که "شاهگوش" نام دارد. این سریال همواره از زمان ساخت تا کنون که قسمت اول این سریال به شبکه نمایش خانگی آمده است با حاشیه همراه بود.

در اواخر مهر ماه حدود پانزده روز پیش خبری منی بر این که قرار است مهران مدیری در سریال "شاهگوش" به ایفای نقش بپردازد در خروجی رسانه ها قرار گرفت، آن هم در یک نقش خاص. گفته شده بود که مدیری در نقش یک روحانی ظاهر ‌می‌شود. که این خبر سریعا توسط عوامل سریال "شاهگوش" تکذیب شد.

اما امروز یکی از خبرگزاری ها از مذاکرات عوامل این سریال با مهران مدیری خبر داد و گفت: که قرار است این بازیگر در این سریال نقش یک روحانی را بازی کند ولی مذاکرات میرباقری و مدیری ادامه دارد و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

این برای اولین بار است که قرار است مهران مدیری با داوود میرباقری همکاری کند و مهمتر از آن اولین باری است که قرار است مدیری نقش یک روحانی را بازی کند. بازی در نقش روحانی، یکی از نقش‌های خاص سینما و تلویزیون ایران است و معمولا با عکس‌العمل‌های متفاوتی روبرو می‌شود.

"شاهگوش"، اولین سریال داوود میرباقری برای شبکه توزیع  خانگی است. تهیه کنندگی این سریال را سید محمد امامی و مهران برومند برعهده دارند و شرکت تصویر گستر پاسارگاد  به عنوان پخش کننده  این مجموعه با میرباقری همکاری می کند.

در سریال "شاهگوش" بازیگرانی مانند اکبرعبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، احمد مهران فر، شهرام حقیقت دوست، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، رسول نجفیان، حامد میرباقری، سیروس گرجستانی، مصطفی طاری و... بازی می کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس