گروه‌ها و کمپین‌های به اصطلاح حقوق بشری پروژه فشار حقوق بشری بر ایران را که با گزارش تازه احمد شهید آغاز شد پیگیری می‌کنند تا بار دیگر آن را در مجامع بین‌المللی به عنوان آلترناتیوی برای مسئله هسته‌ای ایران، مطرح کنند.

گروه بین‌الملل مشرق – «کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران» نام گروهی است که عده‌ای از متهمان فراری حوادث سال 88 به همراه گروه دیگری از ضدانقلاب خارج نشین راه‌اندازی کرده‌اند که با حمایت مالی لابی‌های سازمان منافقین و با هدف سیاه‌نمایی و انتشار اخبار ضدایرانی راه‌اندازی شده است.

کمپین‌ها و گروه‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر نظیر «کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران» و یا «کمیته گزارشگران حقوق بشر» همگی با یک هدف مشترک و مأموریت از سوی میزبانان خود مشغول عقده‌گشایی بر ضد ملت ایران هستند.

کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران قرار است با حمایت سازمان عفو بین‌الملل و یک دانشکده آمریکایی در روز 13 نوامبر نشستی ضدایرانی با موضوع زندانیان سیاسی در نیویورک برگزار کند.


با وجود رأفت و گذشت‌های دستگاه قضایی طی چند ماه گذشته نسبت به بسیاری از زندانیان حوادث سال 88 و بسیاری دیگر از زندانیان امنیتی، این گروه‌های به اصطلاح "نگران حقوق بشر" همچنان به زندانی‌ بودن صدها نفر دیگر معترض هستند. کمپین‌های حقوق بشری حتی اشرار مسلح و قاچاقچیان موادمخدر را هم فعال سیاسی معرفی می‌کنند تا در صورت صدور حکم اعدام این مجرمین، خبرسازی‌های خود را آغاز کنند.

نگاهی به شرکت‌کنندگان و سخنرانان این نشست و سوابق آن‌ها به روشنی هدف از برگزاری آن را نشان می‌دهد:

محبوبه عباسقلی‌زاده – عضو مؤسسه رهبری زنان، بورسیه دانشگاه راتگرز آمریکا

محبوبه عباسقلی‌زاده از جمله فعالان حوادث پس از انتخابات سال 88 بود که در این اغتشاشات شرکت داشت. وی پس از درگذشت آیت‌الله منتظری، به همراه عده‌ای دیگر از فتنه‌گران با هدف برهم‌زدن مراسم خاکسپاری آیت‌الله منتظری عازم قم بودند که در راه بازداشت شد.

محبوبه عباسقلی‌زاده

مهدی عربشاهی – دانشجوی دانشگاه ایالتی آلبانی نیویورک

مهدی عربشاهی دبیر دفتر تحکیم وحدت و دانشجوی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی بود. عربشاهی در حوادث تلخ عاشورای حسینی سال 88 بازداشت شد.

مهدی عربشاهی از بازداشت‌شدگان حوادث عاشورای 88

هادی قائمی – مدیر کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران

قائمی که از عناصر نزدیک به سازمان منافقین است، در نیویورک اقامت دارد و عمده فعالیتش راه‌اندازی گروه‌ها و کمپین‌های ضد ایرانی و عضوگیری از میان ناراضیان داخل کشور است.

هادی قائمی مدیر کمپین حقوق بشر در ایران

هادی کحال‌زاده – دانشجوی مهمان در دانشگاه ایالتی والدستا و اقتصاددان سابق سازمان تأمین اجتماعی ایران

کحال‌زاده عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران بود که وی هم در ناآرامی‌های سال 88 بازداشت شد و پس از آزادی جذب سازمان‌ها و گروه‌های معاند هادی قائمی شد.

هادی کحال‌زاده از دیگر بازداشت‌شدگان اغتشاشات سال 88

مدیریت این نشست نیز بر عهده «گیسو نیا» مدیر اجرایی مرکز اسناد حقوق بشر ایران در آمریکاست. گیسو نیا تحصیلات مقدماتی خود را در رشته علوم سیاسی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس تمام کرده و فارغ‌التحصیل رشته حقوق دانشگاه راتگرز است. او در دادگاه بین‌المللی رسیدگی به جنایات جنگی در یوگسلاوی سابق و دادگاه های مقدماتی رسیدگی به جنایات علیه بشریت و همچنین دادگاه بین المللی درباره کشتار سال‌های 2007 و 2008 در کنیا نقش فعال داشته است.

گیسو نیا مدیر اجرایی مرکز اسناد حقوق بشر ایران

خانم "نیا" نیز همکاری نزدیکی با اعضای سازمان منافقین در سندسازی بر ضد جمهوری اسلامی ایران داشته و دارد و در مقاطع مختلف از جمله سال 2011، با سفر به مناطق کردنشین ترکیه و مناطق مرزی با ایران با همکاری منافقین، برای جمع‌آوری سوژه‌های مورد نیاز برای "مرکز اسناد" ذکر شده، با اعضای گروه‌های تروریستی نظیر پ.ک.ک و کومله مصاحبه تهیه می‌کرد.

صدای این گروه‌های حقوق بشری از "نقض گسترده حقوق بشر" در ایران در حالی بلند شده است که نه‌تنها نسبت به حملات تروریستی اشرار مسلح به مرزبانان کشورمان کوچکترین واکنشی نشان ندادند بلکه با اعدام 16 نفر از اشرار مسلح، اتهامات خود را تکرار کردند.

شبکه تلویزیونی "من و تو" نیز همسو با این گروه‌ها، مدتی است که برنامه‌های خبری خود را به پررنگ کردن و انعکاس وارونه اخبار ایران برای بهره‌برداری‌های حقوق بشری اختصاص داده است.

جمعه شب گذشته مجری برنامه "اتاق خبر" این شبکه، در حالی حمله نیروهای مردمی عراق به باقی‌مانده‌های سازمان تروریستی منافقین در اشرف را "حمله تروریستی" خوانده و آن را به نیروهای ایرانی نسبت داد که این شبکه و سایر شبکه‌های فارسی‌زبان بیگانه از به‌کاربردن اصطلاح تروریستی برای حادثه تلخ سراوان یا محکوم کردن آن، خودداری کرده‌اند.

در حالی که تیم مذاکره‌کننده کشورمان با حسن‌نیت و رویکردی تازه به گفت‌وگو با کشورهای 1+5 قدم گذاشته است و زمزمه‌های توافق یا کاهش فشارها به گوش می‌رسد، شبکه‌ها و گروه‌های مورد حمایت همین کشورها، پروپاگاندای حقوق بشری بر ضد ایران را به راه انداخته‌اند تا در صورت حل اختلافات هسته‌ای، "حقوق بشر" آلترناتیوی برای ادامه فشارها و تحریم های ظالمانه بر ضد ملت ایران باشد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    0 0
    مزدوران و منافقان دشمن ازادی و انسانیت.چه راحت انسانیت و شرف و وطن خودشون رو به اجنبی ها و پول فروخته اند
  • محمد ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    0 0
    چقدر جالب تو ایران حتی نسبت به مرگ بر آمریکا گفتن مردم موضع گیری می کنن و تابلوهایی را که فقط جنبه هشداری داره رو جمع می کنن و در آمریکا هر کار ضد ایرانی مجازه. آمریکایی ها خوب می دونن ک در کنار مذاکره نباید عامل فشار رو رها کرد ولی دیپلمات های داخلی متاسفانه فقط مذاکره رو می بیین و فکر می کنن تنها با مذاکره مسائل حل میشه.
  • بشر ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    0 0
    آیا واقعا وضعیت حقوق بشر در ایران خوب نیست؟
  • ايران هخامنشي ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    0 1
    من اصل برنامه من وتو رونديدم امااگه واقعأاينطورباشه ایرانی ها بايددقيقأاون مجري روكه اينطورحرف زده روبه جرم وطن فروشي به درك بفرسته,اين من وتو سروگوشش ميجنبه.توي يه صحنه سازي بايدازبين بره اون شخص.اي خدا اگه من كاره اي بودم مگه ميذاشتم اين شخص تولندن ياهرجاآب خوش ازدهنش پايين بره... نبايدگذاشت عده اي خيلي پررو وزبان درازبشن.لازم نيست حتمأتابلوكشته بشن,به هر روشي كه تاابدمشخص نشه هم بايداون شخص وطن فروش به جهنم فرستاده بشه.بي شرف به كشته شدن نجس هاي كثيف مجاهدميگه تروريستي???من بودم زبونش روازته ميكندم.دراين باره بريدازروسيه يادبگيريدكه چقدرحرفه اي ومدرن اين كار روانجام ميده
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    0 0
    حرفهات بودار بود ایران هخامنشی من هروقت این مجری های شبکه من و تو رو میبینم،‌دست خودم نیست یکهو یاده عقل مونده های ذهنی میفتم به نظر شما چرا؟
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    0 1
    دعا كنن دستم به اون مجري ها نرسه... زاده هاي ....فت....
  • sadat ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    0 0
    اینها جز بی هویت و وطن فروش نیستند، آدم هر چی باشه عرق وطن پرستی و هموطن دوستی رو دارند نه اینه که خودشون رو فروختند اون هم به هیچ و پوچ چی به دست آوردند جز بدبختی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس