کد خبر 259338
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

شاید حامی یک روزنامه توقیف شده سابقه خوبی برای فردی نباشد که خود را کاندیدای جلوس بر کرسی لاریجانی می‌داند!

به گزارش مشرق، روزنامه آرمان روابط عمومی در اعتراض به عدم حمایت عارف از اقدام اخیر روزنامه بهار نوشت: از نکات عجیب اظهارات عارف این است که هیچ دفاعی از روزنامه‌نگاران این روزنامه نکرده و فقط سعی کرده خود را از آسیب‌های این جنجال دور نگه دارد.

روزنامه آرمان روابط عمومی در ادامه با اشاره به مقاله توهین آمیز روزنامه بهار و توقیف آن از سوی هیات نظارت مطبوعات، نوشت: شاید حامی یک روزنامه توقیف شده سابقه خوبی برای فردی نباشد که خود را کاندیدای جلوس بر کرسی لاریجانی می‌داند!

در ادامه این مطلب آمده است: با وجود اینکه عارف انتساب روزنامه بهار به خود را رد می‌کند اما دو روز پیش سید حسن رسولی یکی از نزدیکان عارف درباره یادداشت روزنامه بهار گفت: «البته مجموعه آقای عارف و جریان اصلاح‌طلب موضوع انتشار این مقاله را محکوم کرده و به آقای پورعزیزی و هیات تحریریه روزنامه بهار تاکید و توصیه شده است که در انتشار مطالب دقت بیشتری به خرج دهند تا شاهد چنین موضوعاتی در آینده نباشیم.»

روزنامه آرمان در ادامه با اشاره به رفتار عجیب عارف در خوصوص مبرا دانستن خود از ارتباط با روزنامه بهار نوشت: برخی معتقدند این رفتار عارف یعنی مبرا دانستن خود از ارتباط با روزنامه بهار که به انتخابات مجلس دهم بازمی‌گردد. چنانکه شنیده می‌شود او عزم خود را برای حضور در این انتخابات جزم کرده و حتی شایعه شده که درصدد جلوس بر کرسی ریاست است. اگر چنین باشد، شاید حامی یک روزنامه توقیف شده سابقه خوبی برای فردی نباشد که خود را کاندیدای جلوس بر کرسی لاریجانی می‌داند!

در راستای همین گزارش باید تاکید کرد که اصلاح‌طلبان تلاش خود را برای انتخابات مجلس دهم شروع کرده‌اند تا با کسب اکثریت کرسی‌های سبز بهارستان گام‌های خود را برای به قدرت رسیدن تکمیل کنند و در این میان نام محمدرضا عارف به عنوان یکی از گزینه های اصلی لیست اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس منتشر شده است و آنها تلاش زیادی را برای تشکیل حزبی فراگیر برای انسجام نیروهای درونی خود به کار گرفته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس