کد خبر 258848
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

مدیرعامل سابق بنیاد سینمای فارابی با اشاره به اینکه تنها محل خدمت او از این بنیاد به «ماهِ فیلم» تغییر کرده، گفت: بعد از چهار سال تعطیلی دفتر کارم به زودی «ماهِ فیلم» را بازگشایی خواهیم کرد.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، سید‌احمد میرعلایی در گفت وگو با فارس، با اشاره به پایان مأموریت چهار ساله‌اش در فارابی گفت: فکر می‌کنم ماموریت چهار‌ساله ما تمام شد و حتی اندکی بیش از چهار سال نیز در فارابی ماندیم البته من در مراسم اختتامیه جشنواره کودک نیز اعلام کرده‌ام که آماده رفتن هستیم و بهتر است به عرصه فیلم‌سازی بازگردیم.
 
وی با اشاره به اینکه قرار است «ماهِ فیلم» بعد از چند سال بازگشایی مجدد شود گفت: علی‌رغم تمام شایعات مطرح شده در این سالها «ماهِ فیلم» در تمام چهار سال گذشته بسته بود و کوچکترین فعالیت اقتصادی در این دفتر صورت نگرفت و به عبارت بهتر «ماهِ فیلم» بعد از چهار سال به زودی بازگشایی مجدد خواهد شد.
 
میرعلایی تأکید کرد: هیچ اتفاق خاصی از نظر من رخ نداده و تنها محل خدمت بنده از فارابی به «ماهِ فیلم» تغییر پیدا کرده است.
 
این تهیه‌کننده سینما در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان به تولید فیلم‌های ارزشی در قالب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خواهد پرداخت، گفت: اگر خداوند عنایت کند این فرصت را پیدا کرده‌ایم تا مسیر سینما را ادامه دهیم و علاقمند  هستم تا همچنان همان مسیر گذشته را ادامه دهم و هر چه به صلاح سینمای کشور باشد را انجام خواهم داد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که مدیرعامل سابق خانه سینما در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود «در مدیریت گذشته سازمان سینمایی در همه بخش‌ها مین‌گذاری شده است » و فارابی را به چه صورت به جعفری جلوه تحویل خواهد داد؟ اظهار داشت: خوشبختانه در چهار سال خدمت خود در فارابی این بنیاد را به گونه‌ای مدیریت کردیم که هیچ‌گونه خللی در آن مشاهده نمی‌شود و الان نیز آمادگی کامل داریم تا با توجه به شفاف‌ و روشن‌بودن همه مسائل مالی، مدیر بعدی هر جا که نیاز داشت از ما پاسخ بخواهد و ما هم با آمادگی کامل و با شفافیت پاسخ‌هایمان را خواهیم داد.
 
میرعلایی در خاتمه اظهار داشت: بنیاد سینمای فارابی اولین مؤسسه‌ای بود که از ماموران بازرسی کل کشور دعوت کرد تا کلیه اسناد و حساب‌های مالی چهار سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دهند و الان نیز بدون هیچ گونه مانع و مین‌گذاری بنیاد سینمای فارابی را به مدیر بعدی تحویل می‌دهیم.




مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس