کد خبر 258838
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

با حکم حجت‌الله ایوبی، محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مدتها بحث تغییر مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در محافل مختلف مطرح است و حتی عنوان شده بود صحبت‌هایی مبنی بر ادامه حضور سید احمد میرعلائی در این بنیاد شده بود که سرانجام حجت‌اله ایوبی مدیر بعدی فارابی را انتخاب کرد.
 
دو هفته قبل و در جریان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان سید احمد میرعلائی عملاً با قرائت نامه‌ای پایان حضور ۴ ساله‌اش را در بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد و طبق اخبار موثق محمدرضا جعفری جلوه معاون سینمایی در دولت نهم بعنوان مدیرعامل جدید بنیاد سینمایی فارابی انتخاب شد تا شاهد بازگشت دوباره جلوه به مدیریت سینمایی باشیم.
 
محمدرضا جعفری جلوه در کارنامه کاری خود سابقه مدیریت بعنوان مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو، رئیس شبکه سراسری صدا، مدیر شبکه‌های دو، چهار و اول سیما، معاون سینمایی در دولت نهم و مشاور رئیس سازمان صدا و سیما را دارد و در حال حاضر قائم مقام دکتر علی لاریجانی در بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری است.
 
احتمالا در هفته جاری مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید فارابی برگزار می شود.




مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس