کد خبر 25827
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۷

کتاب "خاطرات عزت شاهي" نوشته محسن کاظمي همزمان با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از شبکه راديويي فرهنگ خوانده خواهد شد.<BR>

به گزارش مشرق به نقل از مهر، کتاب "خاطرات عزت شاهي" قرار است با صداي بهروز رضوي به مدت سه هفته از 12 بهمن ماه در برنامه "شب قصه" هر شب غير از جمعه ها از ساعت 21 تا 21:30 پخش مي شود.
ياسر نوروزي سردبير برنامه "شب قصه" درباره دلايل انتخاب اين کتاب گفت: اين کتاب به دليل فعاليت‌هاي مبارزاتي راوي، تعقيب و گريزها و اتفاقات به اندازه يک رمان خوب شنيدني و جذاب است. ضمن اينکه توصيفات او از فضاي ساواک، کميته مشترک و اقدامات تنگ‌نظرانه سازمان مجاهدين خلق، اطلاعات خوبي در اختيار مخاطب قرار مي دهد.
او همچنين درباره انتخاب کتاب خاطرات به جاي رمان و داستان کوتاه گفت: ما در زمينه انتشار کتاب خاطرات بسيار موفق‌تر از رمان عمل کرده‌ايم و چاپ‌هاي متعدد اين کتاب‌ها نيز از همين نکته حکايت دارد.
کتاب مذکور مجموعه اي از خاطرات عزت‌شاهي مبارز انقلابي است که توانست در جريان رويارويي با رژيم شاه از زير ضربات ساواک جان سالم به در برد و خود را به پيروزي انقلاب برساند.
کتاب "خاطرات عزت شاهي" توليد دفتر ادبيات انقلاب اسلامي حوزه هنري بوده و تاکنون توسط انتشارات سوره مهر به چاپ چهاردهم رسيده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس