صادق خرازی پس از انتشار یادداشتی در انتقاد از اظهارات منسوب به نعیمه اشراقی در صفحه فیسبوکش از تماس اشراقی با وی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ایران،صادق خرازی سفیر سابق کشورمان در سازمان ملل و کشور فرانسه و معاون ستاد تبلیغات جنگ در دوران دفاع مقدس و مشاور ارشد محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری، در صفحه فیسبوکش نوشت:

«به نام خدا

لحظاتی قبل خانوم نعیمه اشراقی با من تماس گرفتند وگفتند ، من هرگز چنین کاری نکردم و با فیس بوک و نام جعلی دیگری این اقدام صورت گرفته است و همچنین تاکید کردند برادر همسرم که فرزند مرحوم آیت الله طاهری اصفهانی است از شهدا و خانواده همسرم نیز از خاندان معظم شهدا هستند و من خاک کف پای شهیدانم و هرگز بخودم اجازه نمی دهم چنین جسارتی آن هم من که نوه حضرت امام هستم به امام وآرمان های امام و شهیدانمان بکنم.

با توضیحاتی که سرکار نعیمه خانوم اشراقی دادند وظیفه شرعی و اخلاقی من است که حمل بر صحت کنم و توضیحات ایشان را بر هر نکته ای دیگری رجحان دهم!

امیدوارم همه ما پاسدار فضیلت ها و آرمان شهیدانمان باشیم و خود را متعهد بدانیم که شهیدانمان سرچشمه بزرگواری و وحدت ملت ایران هستند.

همه ما با هر دیدگاهی و هر مذهبی و ایمانی نمی توانیم نسبت به کسانی که با خون خود در برابر دشمن ایستادگی کردند و همچنین خانواده های ایشان که با شرف وعزت مقاومت وابستادگی وصبوری کردند بی تفاوت باشیم.

تا تاریخ ، تاریخ هست از حماسه آنها که خون خود را برای ملت ایران و اسلام و قرآن تقدیم کردند به بزرگی و عظمت یاد خواهد کرد.»

به گزارش شبکه ایران، صادق خرازی پیش از این در یادداشتی در صفحه فیسبوک خود پیرامون مطلبی که به نقل از خانم نعیمه اشراقی منتشر شده بود انتقادات تندی کرده بود. در قسمت های مطلب قبلی صادق خرازی آمده است:

جمعی از فرزندان شهیدان که پدران ایشان یاران و دوستان هم سنگر دوران دفاع مقدس بودند و گهگاه من را نیز عمو خطاب می کنند طی دو روز گذشته با من تماس گرفتند و خشم و دلخوری خود را از اهانت خانم نعیمه اشراقی بیان می کردند.

من نمی فهمم که چرا عده ایی اینگونه بی پروا برای محبوبیت خویش و مقبولیت خود، حضرت امام را له میکنند و خانواده شهدا را به استهزاء می کشند.

فرزند یکی از شهیدان والا تبار این سرزمین می گفت اگر یکی از مردم عادی و یا حتی یکی از همین خانواده شهدا به امام و شهداء اهانت می کرد حتما چند سالی برایش حبس می بریدند، من اگر چه علاقه ای به حبس و زندان برای هیچ فردی با هر نظر ودیدگاهی ندارم، ولی معتقدم نبایست به صرف بستگی به حضرت امام از روی امام عبور کنند و مرکز نشر و حفظ اثار امام بجای آنکه دیده بان مردم باشد بایست دیده بان خود اعضای بیت باشد که با نام حضرت امام ره برای خود مشروعیت و با حرف های بی منطق و شبه روشنفکری، برای خود محبوبیت خلق کنند.

این مرکز بایست نخست نسبت به خودی ها و رفتار وسکناتشان حساسیت نشان دهد و بعد به گروه های سیاسی!

این اتفاق خیانت به امام (ره) جنایت علیه شهیدان و نامردی به بزرگ مردی است که همه مشروعیت احترام اعضای بیت معظم له، از آن اوست .

امیدوارم با یک معذرت خواهی خشک و خالی قضیه تمام نشود و بزرگان بیت حضرت امام رضوان الله علیه، موضع منطقی و جدی بگیرند.»

گفتنی است وی پس از تماس تلفنی نعیمه اشراقی این پست را حذف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شفق ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    لوی بازی های فیس بوکی
  • حسن ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    واقعاً ضرورتی دارد از فیسبوک استفاده کنیم؟ تا ناچار شویم بگوئیم که این مطالب را ننوشته ایم؟؟؟؟؟!!!!
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    چه جالب ، چه بازی قشنگی رو باهم اجرا میکنن . اول این اقا که فامیله اشراقی هاست موضع گیری تندی میکنه علیه نعیمه خانم وبعدم نعیمه خانم تماس میگیرن که بگن کارمن نبوده وبعدم این اقا میان میگن که نعیمه خانم گفته همچین حرفی نزده، جناب خرازی هم میحوان پس ما باورکنیم . باشه حتما باورمیکنیم کارنعیمه خانم نبوده چون جناب صادق خان خرازی گفتن !!!!!!!!!!! من نمیدونم چرا همه تو ابن مطلب مومن شدن مثلا اگه کسی گفت که یه مطلبی کاره اون نبوده باید باورکنیم .
  • محمد ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    آفرین .درود بر هر کسی که اب بر آتش اختلاف بریزد
  • میترا1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    عجب ! شما باور کردید ؟ خوش یه حالتان ! ولی ما باور نمیکنیم ! چون از این دست مطالب و افاضات از این خواهران زیاد دیده ایم !در ثانی وقتی صفحه ش هک شده چجوری بعدا بستند صفح شونو !!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس