حزب جبهه عمل اسلامی شاخه سیاسی اخوان المسلمین اردن خواستار تعلیق روابط این کشور با رژیم صهیونیستی به سبب تجاوزات مستمر این رژیم به مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی شد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری آسیا نوشت: حزب جبهه عمل اسلامی اردن از دولت این کشور خواست موضع قاطع و سختی در مقابل تجاوزات مستمر اسرائیل به مقدسات اسلامی و مسیحی در بیت المقدس اتخاذ و روابط خود را با این رژیم به حال تعلیق در آورد.

این حزب در بیانیه ای که امروز پنجشنبه منتشر شد، آورده است از دولت می خواهیم موضع قاطع و محکمی در مقابل ادامه تجاوزات دشمن صهیونیستی به مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اتخاذ کند.

در این بیانیه ابراز عقیده شده است که محکومیت ها و همچنین درخواست های دولت اردن، با بی اعتنایی دشمن صهیونیستی و جامعه بین المللی روبرو شده است.

جبهه عمل اسلامی در این بیانیه اعلام کرده است تعلیق روابط دیپلماتیک حداقل کاری است که ممکن است دشمن صهیونیستی به آن اعتنا نشان دهد.

شاخه سیاسی اخوان المسلمین اردن همچنین محاصره ملت فلسطین در نوار غزه از طریق تخریب تونل ها و بسته شدن گذرگاه مرزی رفح با مصر را محکوم کرد.

این در حالی است که پارلمان اردن در می گذشته، با اجماع رای به اخراج سفیر رژیم صهیونیستی در اعتراض به تجاوزات این رژیم به مسجدالاقصی داده بود، اما دولت اردن از انجام این کار(اخراج سفیر رژیم اشغالگر قدس) خودداری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس