کد خبر 252254
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴

کشته شدن 12 نفر و زخمی شدن31 نفر در اثر انفجار بمب و حملات افراد مسلح در مناطق مختلف بغداد و استان صلاح الدین و بازداشت شماری از مظنونان به دخالت در حوادث تروریستی در شرق تکریت از مهمترین اخبار امنیتی عراق است.

به گزارش مشرق، مهر به نقل از پایگاه النهرین نوشت: منابع امنیتی عراقی اعلام کردند: در اثر انفجار بمب کارگذاشته شده در کنار جاده ای در منطقه الریاض در الحویجه در استان کرکوک، در مسیر گشتی ارتش عراق، چهار نظامی عراقی زخمی شدند.

یک منبع وابسته به پلیس استان الانبار بیان کرد: در اثر انفجار بمبی که در زیر خودرو یکی از نیروهای پلیس عراق چسبانده شده بود و انفجار آن در شرق فلوجه در استان الانبار این نظامی و فردی دیگری که لحظه انفجار در منطقه حضور داشت زخمی شدند.

منابع امنیتی عراقی در استان صلاح الدین اعلام کردند: نیروهای پلیس عراق در عملیاتی در مناطق مختلف الشرقاط در شرق تکریت 16 مظنون به دخالت در حوادث تروریستی را بازداشت کردند.

این منابع همچنین از ربوده شدن دو نفر در منطقه البو عجیل در شرق تکریت و انتقال آنها به مکان نامعلوم خبر دادند و افزودند: نیروهای امنیتی جستجوی وسیعی را برای یافتن ربایندگان آغاز کرده اند.

منابع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کرد: افراد مسلح ناشناس ظهر امروز در حمله به منطقه ای در الغرالیه در غرب بغداد یک نفر را کشتند و یک نفر دیگر را زخمی کردند.

این منابع بیان کردند: در اثر انفجار بمب در منطقه النهروان در جنو ب شرق بغداد یک نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

منابع وابسته به وزارت کشور اعلام کردند: افراد مسلح ناشناس صبح امروز در منطقه العبیدی در شرق بغداد دو نفر را به ضرب گلوله کشتند.

این منابع همچنین بیان کردند: افراد مسلح ناشناس صبح امروز سه منزل متعلق به نظامیان ارتش و پلیس را در منطقه الطارمیه در شمال بغداد منفجر کردند که در نتیجه آن سه نفر کشته و 17 نفر دیگر زخمی شدند.

منابع مذکور افزودند: انفجار در اثر بمب کار گذاشته شده در اطراف منازل و انفجار آن از راه دور بود.

یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کرد: بمب چسبانده شده به خودرو یکی ازکارکنان وزارت برق که هنگام عبور از جاده الصلیخ در شمال بغداد منفجر شد سبب کشته شدن سرنشین این خودرو شد.

یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان صلاح الدین بیان کرد: در درگیری میان نیروهای امنیتی یک ایست بازرسی در جنوب شرق بیجی در چهل کیلومتری شمال تکریت با افراد مسلح، دو نفر از افراد مسلح و دو نفر از نیروهای امنیتی کشته شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس