کد خبر 251525
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

یکی از اعضای شورای رهبری حزب دموکرات کردستان عراق گفت: حزب دموکرات پس از ائتلاف با همپیمان استراتژیک خود یعنی اتحادیه میهنی و پیوستن اقلیت ها به این ائتلاف دولت تشکیل خواهد داد.

به گزارش مشرق به نقل از کردپرس؛ یکی از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق که نخواست نامش فاش شود در مصاحبه با روزنامه " الشرق الاوسط" گفت: حزب دموکرات کردستان عراق در نشست های گسترده و متعدد خود سرگرم بررسی اوضاع اقلیم کردستان و برنامه ریزی برای تشکیل دولت آینده اقلیم است.
وی تاکیدکرد: حزب طالبانی و همچنین جنبش تغییر به رهبری " نوشیروان مصطفی" جزء حکومت آینده اقلیم خواهند بود.
این منبع افزود: اگر جنبش تغییر که براساس نتایج اولیه انتخابات 22 کرسی پارلمانی را به دست آورده است در حکومت آینده اقلیم مشارکت نداشته باشد دربرابر هواداران و اعضاء خودبا وضعیت دشواری روبرو خواهد شد.
این منبع تاکید کرد: بدون تردید حزب دموکرات پس از ائتلاف با  همپیمان استراتژیک خود یعنی اتحادیه میهنی و پیوستن بقیه اقلیت ها به این ائتلاف دولت تشکیل خواهد داد.
وی ضمن ابراز تاسف از نتیجه ای که حزب اتحادیه میهنی در این انتخابات به دست آورده، اتحادیه میهنی را حزبی مبارز و ریشه دار دراقلیم توصیف کرد و افزود: غیاب مام جلال و نحوه مدیریت انتخابات تاثیر بسیاری بر نتیجه انتخابات همپیمان حزب دموکرات و دیگر احزاب در اقلیم داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس