مهدی شیخلووند مربي فوتبال اميرحسين حاجي‌زاده گفت كه خانواده اين پديده فوتبال اردبيلي با پيوستن فرزندشان به رئال مادريد موافقت كرده‌اند.

به گزارش مشرق، امیرحسین حاجي زاده که در نهمین بهار زندگی‌اش "پدیده"شده، امسال پشت نیمکت کلاس چهارم و در کنار تحصیل، به آينده درخشان و رويايي خود در فوتبال دنیا می‌اندیشد.

"پدیده" 9 ساله اردبیلی، 30 مرداد ماه 83 در اردبیل به دنیا آمده و تک فرزند خانواده است. امیر حسین حاجي زاده سه سال است که در مدرسه فوتبال ایرانیان اردبیل تمرین می‌کند.

 

مهدی شیخلووند مربی امیر حسین در گفتگو با سایت سبلانه می گوید: امیر حسین سه سال پیش در مدرسه  فوتبال ایرانیان از بین 500 کودک اردبیلی به عنوان یک استعداد ایرانی کشف شد و از آن زمان برای او پیش مشاور تغذیه، بدن سازی و روان شناسی گرفتیم.

وي ادامه می دهد: "پدیده اردبيل" عاشق فوتبال است و با پشتکار و تکنیک هایی که فراتر از سن خود دارد مطمئنم "پدیده" فوتبال دنیا خواهد شد چرا که وی تمام خصوصیات یک فوتبالیست حرفه ای را دارد و در حد یک کارشناس فوتبال عمل می کند.

مربی امیر حسین که خیلی برای پیشرفت اش زحمت کشیده عنوان می کند: امیر حسین هوش، شم گلزنی، تکنیک های فوق العاده حرفه ای، قدرت شوت زنی، قدرت بدنی و انعطاف بدنی فوق العاده ای دارد؛ وی پس از سه سال تمرین امروز به حدی رسیده که می تواند در تیم های برتر دنیا بازی کند.

وی در پاسخ به این پرسش "سبلانه "که آیا خانواده امیر حسین پیشنهاد رئال مادرید را براي پيوستن فرزندشان به اين تيم مي پذيرند یا خير؟ اعلام مي دارد كه خانواده وی با اعزام امیر حسین به خارج موافقت کرده اند.

 امیر حسین که در مدرسه جعفر اسلامی اردبیل در کلاس چهارم به تحصیل علم مشغول است روزانه یک و نیم ساعت فوتبال تمرین می کند و در درس اش نیز همانند فوتبال خیلی باهوش و زرنگ است.

پدر امیر حسین حاجی زاده نمایشگاه اتومبیل دارد و مادرش خانه دار است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جابر ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    1 0
    ازاین استعداد ها درایران زیاد هست امیدوارم چندتا امیر حسین بفرستن در باشگاه های اوروپایی تاشاهد شکوفایی فوتبال ایران شویم
  • نوری ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 0
    با سلام... ورزش فوتبال freestyle نیست عزیزم!!! لطفا فکری به حال فوتبال اردبیل بشه ...
  • حسين ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    من از امير بهتر هارا مي شنا سم ولي هشكي به ان ها نگاه نمي كنه اقبت ميخان با دلال بازي بازي كني مثل .... رابيارند
  • کامران ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    1 0
    بنده کامران هستم مربی مهدی حیدری فوتبالیست حاجی ابادهرمزگان که الان کلیپ حرکات فوق العاده اش درسایت ورزش3 بااستقبال زیادی روبرو شده که به نظربنده ازامیرحسین هم بهتره چون فقط8ماه که فوتبال بازیمیکنه لطفا به اون هم اهمیت بدهید
  • کامران ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    0 1
    ازشما خواهشمندم درسایت شما نیز حرکات این اعجوبه فوتبال که خصوصیت بارزش اینه که ضربات ازاد روبا دوپا میزنه وتکنیکهاش فوق العاده است رو درسایتتون قراردهید
  • علی ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    1 0
    امیدوارم یه همچین استعدادهایی به خارج از کشور نروند و در ایران بماند وباعث سربلندی آینده ی فوتبال ایران شوند. مسئولان باید از همین بچه گی روی این کودک 9 ساله کار کنن تا در اینه همین کودک. مسی ایران بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس